Nobody puts Baby in the corner...

I'm so confused......

evo me ljudi, živa san i iman jako malo vrimena da van sve ukratko prepričan.
Dakle, u četvrtak smo ja, Mimi, magy i taj Frane otišli u F-a na piće. Ugl, ja san s Mimijen, a sa njih dvoje se nije ništa dogodilo. U petak san se isto našla s mimijen. Lik je sve ono šta bi sve druge ženske tile u liku..... sve druge, samo ne i ja!!
Mrzin samu sebe šta ne mogu volit nekog tako dobrog, i dragog, ko me nikad ne bi povridija.... Ne, ja uvik patin za nekon gamadi koje me tretira ka govno, i potpuno san svjesna toga! Jednostavno, ja uživan u patnji, to mi postaje očito. Sad samo, ka njveča glupača, naravno, tražin nekakav razlog ili način da ga ostavin, a nisan mu ni dala neku konkretnu šansu!! Ja san najgluplja osoba na planeti, priznajte.....
ma ne znan, jučer san cili dan u Robinsona razijala glavu time, i došla san do jednog velikog ničeg kao rezultat mojeg razmišljanja.... ponašan se ka kučka, al ne mogu protiv sebe!
On je toliko dobar i drag da mi to ide na živce.... znan da to glupo zvuči, ali.... ja jednostavno ne volin takve dobrice! Nepojmljivo mi je da me neko takav voli kad ni ja sama sebene volin.
ma sve mi je već palo na pamet- da mi pošalje prija poruku sa nepoznatog broja ko da je ona lik s kojin san ga privarila, da platin liku da me zažvali ispri njega, da ga jednostavno ostavin, da mu priznan da san stvarno luda za njegovin prijateljon ivanon, ili čak da ga stvarno privarin...... sve san situacije i mogučnosti razmotrila, al bojin se slomit mu srce! još u petak, mi se rastajemo i on ko da mi čita misli, upadne mi da će on umrit ako ga ostavin... Ajd, ono, dokrajči me!!! Ne osječan se dovoljno loše u vlastitoj koži i bez tog komentara.... ja san tako glupa!!
Bože mi oprosti, stvarno san jadna osoba, al kako se on grozno ljubi.... ja van to ne mogu opisat! Znan da san stvarno bezobrazna i glupa, al to je nešto prestrašno!!!
Pregrozna san, i šta je najgore svjesna san toga!! Jedino šta mi je do sad palo na pamet jednako je grozuno ka i sve ostalo, al je jedino koje se ističe (poput govna u punču....) među svin ostalin mojin bizarnin idejama- ono, bit ću s njin, dat mu šansu da ili ja njega zavolin ili da on napokon svati kakva san ja jadnica i glupača, al čin vidin da to više stvarno ne ide.... ne znan, morat ću ga ostavit!!
mrzin samu sebe zbog toga kakva san, i potpuno san svjesna da san glupa ka kurac, al eto.... valjda je u genima! Molin vas, izvriđajte me, molin vas ka boga, na neki način će mi bit lakše....
Pusa svima, nadan se da ste vi u puno boljoj situaciji od mene....

18.03.2006. u 16:47 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us