Nobody puts Baby in the corner...

Don't wanna wake up alone anymore.....I'll give all the love in the world...

Evo me ljudi nakon poprilično dugo vrimena, barem u mom slučaju. A i sad san morala žrtvovat učenje povjesti da bi opet sila za tipkovnicu....
Ugl, ovaj vikend- ma ne da je bija fenomenalan, nego ajme..... od početka do kraja mi je bilo fenomenalno, preludo, presavršeno!!! A sve je počelo u subotu sa natjecanjen iz prve pomoči.... Dakle, stojin ja na stanici od 18-ke i čekan Ivanu, i izlaze iz busa i onaj moj lik, ivan i ona. On je bija priča na mobitel i samo mi se javija i otiša tražit svoje. Ja i Ivana smo išle pi imočanku i rekla mi je da su bili skupa u busu i da se njoj uopče nije ni javija..... ajd dobro.
I u početku nismo uopče pričali s njima, mi stali na jednom dijelu dvorišta, oni na drugom. Al poslin kad smo ušli u doranu, stali smo odma do njih pa smo se nešto sprdavali s njima. I kako se nama jedna ženska nije bila pojavila molili smo jednog koji je njima bija zamjena da se dođa natjecat s nama, i aj nekako ih nagovorili. I kako smo se mi natjecali tek poslin pomladka, otišli smo opet vanka i nešto se sprdavali. I uvatili s emi potpisivanja majici. On mi se prvi potpisa....a onda su me sprdavali da će oni to pripravit tako da piše Ivanovo vlasništvo.... i onda san se ja išla potpisat Ivani, al san joj napisala ja sam glupa i strelicu put njene glave, a svi smo joj lagali da san napisala mali medo, a mene tako zovu. Al naravno, skinila je majicu i vidila. I onda se ona uvatila da će se ona meni potpisat, a mene se bilo baš brige da sad napiše.... am neman pojma šta. A ja uopče nisan skužial da je ona uzela mimiju(lik koji ide s njin u razred) mobitel. Ona mi je počela prepisivat ivanov broj..... i naravno da su oni to skužili, mislin, nije ona to ni sakrivala, pa je Ivan doša vidit i reka je da to nije njegov broj, da on nema 9-ku u svom broju, a ja naravno glumin da me s e baš briga....
Onda smo išli u svlačionu i cilo smo vrime bili skupa i svi se sprdavali..... ma bezveze....i onda mu ej Imočanka pokazala slike koje san taj dan bila razvila, al nije ništa komentira... cilo vrime su svi valjali neke bolesne baze i kidali se tako da nan je bilo preeeeludo.....
Oni kontrolni nisu baš bili dobro rješili pa su poludili.... a da vidite kako je on sladak....
I naša ekipa je bila prije njihove tako da taman kad smo mi išli na reanimaciju, oni su došli na radilište, a ja i Ivana smo se priko cile dvorane derali da pogrešno rade, da moraju imobilizirat ključnu kost.... kako nas je samo ona ženska šta je ocjenjivala pogledala..... al dobro...
Ja san od cile eipe jedina dobila 15 bodova, svi ostali po 5 ili 10..... a šta da van kažen, ja san prirodni talent......;-)
Poslin smo ih iz svlačione gledali kako rade reanimaciju.... prema onoj lutki su bili nježni ka slonovi, to van je dovoljno reć.... oni su van dobivali i po 2 boda, tako da je to bila teška sprdačina.....
Poslin smo van svi skupa išli jist u školu, a tek smo s etamo kidali od smija.... Ovaj jedan je poija topli i bilo mu je tako loše da mi nismo mogli stat na nogama kako je on gadija te sendviče i koje je face radija.... a mimi van je jia samo kolače i čak je časna napunila pijat i stavila ispri njega... a tak kad su došle krafne..... ma takva sprdačina!!!! on van se cili zasuja šečeron i izgleda je ka budala, a ja san sve slikavala....
a tek kad je Ivan počeja jist....... potrošila san pola baterije slikavanjen.....poslin kad smo izlazili pita me da mu pokažen kako je ispa, pa smo na tren ostali sami.... al samo na sekund.... šmrc....
Nakon toga smo počeli igrat nogomet, s nekon probušenon lopton, a kad je vidija da iman marte pita me jel ja slušan metal, a ja ono- ma kakvi, ma di bi ja to slušala.... a prije toga san glumila i da ne slušan cajke, al dobro...
i sidimo van mi u nekoj prostoriji, ja i on na nekom velikom kozliču, i diže on meni nogavicu i radi nešto s marton, kad ono, on mi je odvezuju, a kad je to mimi vidija, govori mu vidiš je drugi put u životu i već je skidaš.... svi su zavarili!!
Poslin smo sidili na podu u dvorani i čekali rezultate i nekako smo počeli pričat o nogometu. Ugl., on navija za inter a ja za barcelonu, pa smo se skoro potukli ko je bolji..... la dobro, dobar je i Inter, ja van volin Adriana, tako da..... bija me pita kad mi je škola, a mi smo van različite smjene, i kad san mu rekla da je popodne bija je nešto prokomentira, al ja ga riči nisan razumila. Šteta.....
I tako van je on opet nekako skrenija temu na njegov broj i govori mi da to nije njegov broj, da je nešto pogrešno, a ja njemu govorin da nek mi on onda da svoj pravi broj, a on meni da neće on tako, da ja njemu dan svoj i ja mu rekla..... ja mislin da je 7. nebo ništa, di san ja tad bila..... mis mo avn se cilo vrime sprdavali da se mi natječemo za zadnje misto i kad su proglašavali ja san Mimiju koji je bija njihov vođa zaželila da gori pobjedi. I mi smo van bili 5, a oni zadnji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mi smo plakali od smija..... i doalzi meni mimi da mu čestitan i mi van se zagrlimo..... šteta šta nisan vidila jel ivan to vidija..... al dobro!!!!!!!! i poslin van mi idemo ča, i taman kad se rastajemo govori on meni da to nije njegov broj, al da samo moran maknit zadnju znamenku!!!! A kako van ja i mimi idemo skupa do opčine, dobacuje on njemu ''ti se još uvik nadaš????'' i to van je ponovija još par puta. Ja san se cerila ka luda... poslin me ka pita jesan na kraju uzela Ivanov broj, ja govorin da iman samo ono šta mi je Ivana napisala na majicu, al da mi je on reka da to nije točan broj. On van meni govori ka da je Ivan legenda, al da je glup, da non-stop radi sranja u školi, da je previše zločest i da je lud....
a šta da van kažen??? Oduvik padan na takve likove.... a da nema Ivana, znan da bi bila luda za Mimijen!! Lik van je ono predrag, predobar i s njin je za kidat se od smija, i smišan je, al opet..... nije on Ivan!!!! jebi ga...
kad san van došla doma malo san učial fiziku i počela se spremat jer smo van i ja i Kate išle prispavat kod mije.... i tako smo van se nas 3 počele spremat za grad i ludovale po kući, ja san naravno morakla šminkat katu jer me je umarala time.....mia je već tila ostat doma jer nije znala šta će obuć...... to van sve govori kako nan je spremanje teklo.... ja san van prvi put nakon nove godine obukla minicu, ono, napokon!!!!!!! ja van puuuuno više volin minice nego gače, jednostavno se bolje osječan.... koliko god to čudno zvučalo.
U početku nan je bilo dosadno u gradu, al onda smo same sebi napravile da nan bude itekako dobre. Cilu večer smo bile ili unutra ili isprid robinsona, i glupirale se.... ugl, mia ej izgubila okladu, tako da sad po cile dane likujen.... a tako joj i triba kad ja joj lipo govorin da san ja u pravu, a ona mene neće sluša..... al dobro!!
Nakon grada smo išli do Teute da si kupimo nešto za jist, i krenile smo doma. Kad smo došle, prvo smo gledale tv, al je film bija dosadan, tako da ništa od toga.....
ja san njima prije te večeri rekla samo d a mi ne daju da pošaljen poruku Ivanu, a kad smo se vratile doma, malo mimje falilo da je pošaljen, al su men one zaustavile. pa g sa je mija odlučial zvat sa svoga da vidimo jel to njegov, i stvarno je!!!!!!!!!!!!! Al onaj bez zadnjeg broja, ka šta ki je i reka.... pa smo čitale Cosmopolitan i kidale se na katine komentare!!! E to ste tribali čut!! ja san van prva zaspala tako da neman pojma šta su one radile, al kažu da su samo čitale Cosmo i sprdavale se, i da su ogovarale. Znači, nisan ništa propustila!
ujutro smo se digle pa mo išle marendat, a nakon toga opet u krevet pa smo gatale.... Kako smo se nasmijale!!!!! nakon toga smo ja i kate išle ća doma, a ja san cili dan samo zanovijetala da mu oću poslat poruku,a l da ne smin,.... poludila je d menon.
Popodne smo opet išle u grad na kavu. mia se vratila iz shoppinga i kupila je 8 majici i starke..... šta da van govorin.... I tako van mi sidimo u Robinsona i opet van ja počela zanovijetat d amu oću poslat poruku, a i one me počele nagovarat d apošaljen..... i poslala san!!! A da samo znate kako san se pokajala zbog toga.... ja san znala da neće odgovorit pa san se okladila s katon, i naravno da je pobjeda moja.... a volila bi da san je izgubila!!
poslin smo išla na topli, pa doma, i tako...... eto, tako mi je prošla i nedilja!!!
ja van cilo vrime samo buljin u njegovu sliku na mobitelu, i na svaki zvuk s mobitela poskočin dva metra u zrak i svratin do susida koji su na katu poviše mene i izvinen se zbog te rupe u podu.... a duboko u sebi znan da to nije on, da s euzalud nadan. Al tako želin da je to baš on!!!
ne znan šta san krivo napravila. Jel moguče da san ja opet krivo pročitala sve znakove?? Tojest, da san stvari koje su bile sasvim normalne protumačila ka znakove kojih uopče nije ni bilo???? i'm dying here, so HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
So when you're near me darling, can't you hear me SOS???????????????????????

13.03.2006. u 09:10 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us