Nobody puts Baby in the corner...

Sječanje na tebe i sad mi se javi, toga ljeta ti si bio onaj pravi! Od tebe sam tada nadimak ja dobila, ko u nekoj priči, ludo te zavoljela......

Evo van mene ljudi, da ne kažete da me nikad nema.....
Evo sad slušan neke pisme a ne znaš koja je starija- počevši od Džuli pa sve do Predaj se srce..... Sve nastalo prije mene, pa i puuuno prije... al, nema veze, muzika je savršena pa tako......
ajme, danas teška sprdačina u busu. Kako je meni Šime (bivši) u utorak uzeja mobitel i vratija mi ga tek nakon šta je škola završila, ja san njemu danas iz borše uzela karte a da on to nije ni skužija. Naime, oni van igraju na briškulu u busu..... i on van se vrača u bus nakon šta je popušija i sidaju on i zavodnik nasuprot nas i dobacuje Zavodnik da šta san sad i ja ponila karte, a ja samo kliman glavon. I ja van od Trogira pa do splita mišan karte, a da budala nije skužila da su njegove. I još on otvara boršu i psuje na mlajeg brata da mu ih je izvadija!!! Nas 4 smo plakale od smija.... I kad smo otišli svako na svoju stranu prema školama šaljen ja njemu poruku Thanks na kartama, baš si srce.....
I danas kad smo se vračali opet nas 5 ženskih i njih dvojica i cilin smo se puten sprdavali i dobacivali jedni drugima gluposti. Ono ŠTA MI JE OBILJEŽILO OVAJ DAN JE TO DA SMO SAZNALE DA SE zAVODNIK ZANIMA ZA JEDNU IZ NAŠEG DRUŠTVA!!!!!!!!!! Nemogu vanm opisat kolko smo bile šokirane, jer ona van to nama nije tila reć nego smo saznale od Šime!! al nemogu virovat!!! Ona van je jedna..... pa, ajmo samo reć da nije baš nešto privlačna- da je u pitanju Jube moja ili kaštelanka, ok, sve normalno, al ona...... još san u šoku!!! Al eto.....
Cili dan mi je skroz brzo proša, i bogu hvala nije me ništa pitalo, spas!!! Danas san onoj iz knjižnice opet dala novih 10 pisama.... samo da joj opet ne padne na pamet da ih pošalje na lidrano.... tila san je trisnit kad san se toga sitila!!!! Prebolna tema....
Čini se da ovu subotu napokon sve idemo u grad, osin ako se opet ne dogodi kakvo sranje, pa da na kraju od cilog busa opet budemo samo ja i Jube.....
A da, ono čemu se ja cili tjedan čudom čudin je to da se Šime i Zavodnik druže i izvan okvira bus-stanica i taj shit.... u početku van se oni nisu ni poznavali, nego smo mi svi znali Šimu, a Zavodnik bi nan uvik nešto dobaciva pa smo se tako ''zbližili''. i tako su van se njih dvojica spojila. a to da se druže smo sdkužili jer su oni meni u utorak na mopb pribacili nelku snimku sa Zavodnikovog mobitela di se vidi da je Zavodnik u nečijoj kući, da ga Šime snima jer sse čuje njegov smij. i još smo u utorak vidili da njih dvojica skupa idu put Šimine kuće, a Zavodnik živi na drugom kraju grada...... svi smo u totalnom šoku!!! E da, još je Zavodnik reka Šimi da se on zanima za tu našu priju, i Šime je njemu valjda rekla da smo nas dvoje bili skupa..... sad me zavodnik sprdaje.....
Jebote, cili post o toj dvojici budala!!!!! Za ne povirovat.....
Jutros je u splitu pada snig....... možete zamislit kakav je to osječaj kad izađete iz busa i po vama padaju pahulje koje niste vidili cilu zimu...... i uzmite u obzir da je ožujak i da je to u Splitu.....
e da, ovaj vikend si stvarno moran nać nekoga....... a totalna suša.... al neka, nać će se nešto.....
Sutra praksa do 2, znaći, ništa za učit, nakon toga doma, i uvečer na piće u Robinsona....
U subotu mi natjecanje!!!! A ja van ne mogu opisat kako mi samo ništa ne znamo.... ma nećemo bit ni na zadnjem mistu, jer će nan se nasmijat u facu kad ih budemo zamolili da nas tamo stave, i samo će nan reć da ovo nije Story SuperNova Multi talents show, i da ne vide zašto glumimo budale.....da..... al, neka, samo da ja vidin onog lika, i sve ću izdržat..... danas mi je na gatalici ispalo piće s njin.... ajd neka, volila bi ja i to vidit..... moran ispeglat kosu, iako nweće pomoč, jer ću u onoj majici od Crvenog križa izgledat beskrajno glupo, tako da... al nema veze, vidija je on mene i za boljih dana.... Eto, to bi valjda bilo to šta vanm iman reć. Sad će mi se valjda starci vratit s posla pa ću njih morat slušat,,,,, šta se ne odsele..... just kidding!!!!
Predaj se srce, izgubili smo boj
nikada više ti ne pričaj o njoj!!!!
U mom životu sad nema više nje,
predaj se srce, izgubili smo sve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pusa svima, pogotovo Vedrani!!!!!

09.03.2006. u 16:17 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us