Nobody puts Baby in the corner...

I'm here without you, baby, but you're still with me in my dreams.....

Ugl, nije me bilo par dana, a idogađalo se stvarno svašta.... ak niste skužili, prošli post su napisale Tonka i einsty.
Razlog zašto van danas iman vrimena pisat je to šta ne iden nigdi pa se ne moran sređivat.... a zuašto ne iden nigdi?? Jer san u fuckin kazni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ubit ću nekog, ne znan oću li sebe ili staru, ili profu iz latinskog. Ugl, u četvrtak san zadnji sat zadnjeg dana škole u tjednu dobila 2 asa iz latinskog!!! Mislin, ona uvik daje 2 asa al to ne moš dokazat mojoj staroj pa da si aristotel. Na kraju me napala da ja ništa ne učin (dobro, to je...), da san non-stop vanka(Pa????????), da od prve pomoči ne stignen ništa učit(whatever...) i tako da san sad u kazni, neman pojma kad ću opet ugledat svjetlo dana, tj. svjetlo miseca jer uvečer ne smin vanka.....
Al opet, nije mi nešto teško palo. Mislin, u kurcu mi je jer ću morat gledat starce cilu večer umisto da gledan muške guzice i to, al da nešto sad tugujen, i nije baš..... jadno mi je šta neću bit sa prijama i šta mi propada moj plan mršavljenja plesanjem svake subote, al znan da ništa ne propuštan. Onaj koga želin vidit ne dolazi više u grad, neman momka, neman nikog koga moran vidit..... al opet bi sve dala da ne moran stat doma.... ma, who cares.....
a i još mi je stara popizdila jer san u četvrtak išla u školu u 6 i 30, ka i inače, al san se vratila doma u 10 navečer..... don't ask me how!!!!!
Sad san se vratila doma, bila san na kavu sa Mijon i Anon u robinsona, i baš nan je bilo dobro, visile smo an jukeboxu i tako....
A šta se tiče Prve pomoći, na da nan je super nego ajme.... mi smo van jedine ženske s kojima muški pričaju, ostale se ponašaju ko da su na svetoj misiji i još k tome i zavjetovane na šutnju!!!! Dođe mi da ih plesnen samo da ih čujen kako govore!!! Al u biti, nekako mi ne smeta šta samo sa nama pričaju.... I još smo i u čet i u pet bile samo ja i Ivana od naše ekipe pa je bilo baš baza!!!
Prvi dan mi se svidija taj neki šta liči na mog bivšeg i ja san tek u čet saznala da je on treči srednje!!!!!!! znači, bolje mi ne pokušavat.....
drugi koji mi se svidija, saznala san da je iz trogira a ja ga nikad u životu nisan vidila!!!!! What the fuck?? Al dobar je lik!
Al treči..... sad mi je samo on na pameti.... preeeeedobar je lik, onako, baš zajebant, luđak, i tako..... cilu večer smo se sprdavali. Vježbali smo reanimaciju na nekloj lutki, i već pola njih probalo a ni ja ni on nečemo.... i onda, aj, on se nekako odluči i napravi to... nije bija loš al mi smo ga cilo vrime slikavali pa smo ga sprdavali... jadno moje!! i non-stop on mene gura da iden ja i zajebaje me da će mi se rugat,a mene straj a i sram, jer ja san to 4 godine učila al nikad nismo imali lutku da provamo. i pita on mene da oči ić više a ja govorin da neću. a on glumi ka da se naljutija i da ide ća onda, da nema zašto više stat tu.... al, onda je doša red i na mene, i bogu fala, sve san dobro napravila i nisan se ocrnila..... sad bar znan da ću znat nekog oživit.... mogu slobodno glumit u Baywatchu........ a oni su mene slikavali i snimali kameron....... crnjak!!! i govori on meni, ka razočarano, da mi se baš mislija smijat.... he's too cute!!!!!!! I tako, stojimo mi i gledamo druge, i pita on mene da di ja živin a govorin ja u trogiru... ispustija je neki razočarani zvuk!!!!!
I kad smo izašli još smo se nešto sprdavali jer ja nisan tila ić sa Ivanon na 18-ku nego san išla na 60-ku, a kako je i on iša na 18-ku sprdaje on mene da ću ja sad ić s njin, i tako te sheme.... al kako su stanice skroz daleko, prilazin ja cestu sa jednin iz njegovog razreda koji je isto iša put pazara, kad dobacuje on njemu ne diraj mi curu!!!! A ja več počela varit kad zagrli ovaj mene i kaže mu samo se ti nadaj!!! Legende!!!E da, i prije nego šta smo se razišli, kad je reka on meni da ću ja sad ić s njin ja govorin ka da me otprati, da ko mu brani, a govri on je, do trogira. tek mi je sinoć palo na pamet da san mu tribala dobacit da može on prispavat kod mene!! Ja se uvik prekasno sitin šta san tribala dobacit pa me to onda jebe u bolestan mozak....
a večer prije, dakle u četvrtak nešto on dobacija profesoru da očemo mi to počet već jednom prakticirat a vadi in iz torbe lutki i govori mu da je to mala Ana, da mu eno tamo klupa i da provaje... svi smo zavarili!! a on govori, nisan ja mislija na lutki!! Prvo smo ga zajebavali da mu je to umisto lutke na napuvavanje, i te sheme....
I poslin govori on nekom liku ne diraj se ti u moj curu(istom liku koji je iša s menon na 60-ku) i zagrli me, a ja njemu oprosti jesi ti mene zaminija s malon anon. Svi su zavarili!!!!!!!!!!!! likovi su mi prekomični!!!!!!!!
shit is šta on ivanu podsječa na nekog lika kojeg je volila pa joj je i ovaj smišan, pa mi je sve malo u kurcu zbog nje......
But still, u kurcu mi je šta neman njegov broj.... a mi smo različita smjena i više nečemo iamt predavanja skupa pa ću ga vjerojatno vidit tek na natjecanju a to je u 11.3!!!!!!!!!!!!! Krepat ću do tad..... a da, u ponediljak on ima predavanje ujutro a ja popodne, a baš bi tila da imamo skupa jer ćemo vježbat umjetno disanje...... mislin, na lutki!!!
a bila je teška sprdačina jer će nan to držat neki čovik koji je uvik crven u licu i smrdi na alkohol. A poslin nan govori profesor da će taj u ponediljak donit dovoljno sterilnih i alkohola. Prvo smo varili da ćemo se napit a onda je neko dobacija da se ni ne nadamo da će taj čovik sve popit..... A nemoran van ni govorit da je kutija u kojoj nan stoje zavoji od Brandya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to van je za zavarit.....
Ugl, cili tjedan mi je proša totalno brzo i bija je prdobar, izuzevši latinski, al eto....... Samo oću vidit tog kretena šta prije....... a neman pojma ni di mu je škola ni ništa.....:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Ugl ljudi, čujemo se, vjerojatno brzo budući da nigdi ne iden, i tako....... Budite mi lijepi, zdravi i pametni!!!!
P.S. nemorate mi se tako pritrgat komentiranjen.......


- 12:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #
slušaj nam horoskop za dns------nadam se da sjediš----uočit ćete da vaši ljubavni planovi padaju na plodno tlo,a osoba koja vam se sviđa trza na vas i da svojim izgledom stječete brojne obožavatelje-----BHA!!!daj me nasmij........... (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 25.02.2006. 14:31)

ejjjjjjjjj ti me baš znaš nasmijat!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))) ))))))))) lol (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 25.02.2006. 18:36)

hahaha horoskop zvuči dobro! samo ti šaljem pooooosu i pozzzzz sve naj naj naj bolje dočitanja baby :-)))))) (beanna 25.02.2006. 21:59)

Me je, ono, ne da svi padaju na moj izgled, nego ajme.... evo zasad je pala kiša, prašina, knjiga s police.... i još par stvari... A posteri su se iznimno napalili na mene, nešto svi bulje, ko bi reka da san tako seksipilna.... a još san i skromna..... (Diadra 25.02.2006. 22:23)

25.02.2006. u 14:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us