Nobody puts Baby in the corner...

A stan je prazan šansa sto-postotna, da bude blesav makar nek pokuša....

Nemojte se čudit, naslov je tekst jedne prastare pisme od magazina..... Pisma mi je baš luda, pukla ka i ja...
A da vidite danas u školi!! Imali smo prva dva sata Hrvatski, a to mi je jedan od najdražih predmeta, pa san uživala. Nakon toga smo tribali imat matematiku ali nastavnice već dugo nema, pa nismo imala. Pa smo odlučili pitat profu iz njege tijela oće nas pustit, a ona je rekla, na šok svih nas, da možemo ić.... Onda smo išli zamolit tuku iz primijenjene kemije da jel možemo ić ća peti i šesti sat, jer bi bezveze nas 12, koliko nas je u prvoj grupi, čekalo i dosađivalo se 2 sata. Pa nas je ona uzela 3 sat, i rekla nan da poslin možemi ić ća. A i to je bilo bezveze- ja i magy smo oprale čaše, ostale su nešto bezveze pisale, pa smo vagale i to je bilo to.
Fala bogu da je tako ispalo jer san onda imala vrimena doć doma i na miru ručst i sredit se da oden na Prvu pomoć. Al prije nego smo išle doma, otišle smo u modesya i sprdavale se.
A da, jučer na prvoj pomoći..... Ima 16 muških!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16!!!!!!!! Ne znan kad san ih zadnji put vidila toliko na okupu.... ugl, ima jedan koji mi je legenda, non-stop valja baze, al ovaj jedan...... Izgleda ka Šime prije 4-5 godina..... preeeeeeesavršen!!!! Ja san cilo vrime blejila u njega, a nikome se drugom ne sviđa... nije da mi smeta!! Jedino šta je premiran, sat vrimena nije usta otvorija.... but i can speak za nas dvoje.......
a pola vrimena smo se kidali koje smo gluposti valjali. Kad nas je profesor pita šta ćemo prvo provjerti kad vidimo nekog onesvištenog, a lik opalija džepove........ možete mislit reakciju!!!!!!!!
a cilo vrime smo učili o umjetnom disanju pa si svako malo čuja očemo prič na praktični dio i te sheme.......
Legende su!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Baš mi je falilo muško društvo.....
Sad se ja i Mone vračamo a u busu jedan lik kojeg san upoznala prije 2 subote.... ja sanm tek danas skužila da san ja njega vidila u prvo polugodište i da mi je bija totalno napet.... mislin da san mu bila poznata al da se nije moga sitit odakle me zna jer je non-stop buljija, al ja san imala punđu i totalno san drugačije izgledala.... Ja san samo tupo gledala u glupu križaljku i izbjegavala njegov pogled.....
Bilo je još par smišnih likova u busu pa smo imale šta radit.....
Ugl, sad se povlačin po kući dok mi ne bude vrime da se počnen sređivat......
Eto, Bogu fala, danas nema kiše koju stvarno mrzin, pa uživan na suncu......
a sutra mi je ajme dan!! Standardno, izlazin iz kuće u 6 i 20, iman 5 sati, nakon toga mi je tjelesni u 3 pa do 4, a nakon toga mi je u 6 prva pomoć, tako da iman samo takve rupe!!!!!!!!! Ja mislin da ću obić sve jebene kafiće u Splitu....... Crknit ću!!!!!!!!!
Ugl, ne znan oću moć na kavu sa svojima u petak kad in završi škola jer ću vjerojatno bit u splitu na predavanju...... teški shit!!!!!!!! A totalno mi fale......
Ah da, dobila san dar za valentinovo sa malin zakašnjenjen, al nemojte se nadat, nije od muškog. Ugl, Kaštelanka mi je poklonila diplomu za najdražu osobu....... Too cute!!!!!!!!! samo šta je ona pogrešnog spola...... da.........
Ugl, vidin da nijedna od mojih prija ne piše na svoj blog...... samo mene nikako da prođe ova fascinacija pisanjem gluposti i davljenjem ljudi vlastitim nebulozama.......
Ajd, iden sad malo čitat vaše blogove, nakon toga se iden sredit, pa put pod noge.... Poor me!!!!!!
Pozdrav zajubljenoj i mirandi!!!!!!!!!! Kiss

P.S. Zaboravila san van reć!!!!!! Danas, izlazimo ja i Mone iz busa i odlučile ić gornjin puten do škole jer mesić ide tin putem. I tako odamo mi i slušamo discman i odlučin se ja, ka največa bolesnica okrenit da vidin di mi je on, i okrenen se ja, kad on stoji 3 centimetra iza mene, skoro san se zabila u njega.... a crnjaka..... samo san se pravila ka da ja neman pojma o ničemu..... Shame on me!!!!!! al mi je premeden....
ajme, jedan kreten koji mi diže živce tin da se uvik žvali sa curon u busu, cili tjedan se svako jutro svađa s njon.... svako jutro prođemo kraj njih a oni se prepiru.... a sve to otkad je mene vidija..... just kidding.... ;-)


- 15:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #
hehehe lipotice moja slatka samo jedan koment: jaaaako zanimljiv dan...ziher puno bilji nego moj...ajde sretno sutra i biggggg kisssss, bye pozzzzzz mi Split hehe :-)))))))))))))) (beanna 22.02.2006. 21:00)

pozdrav i tebi!!!!E neznam dal sam ti to rekla al baš imaš smisla za pisanje i tak se lijepo nasmijem kad te čitam!!!PUSEK!!! (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 22.02.2006. 21:06)

22.02.2006. u 14:05 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us