Nobody puts Baby in the corner...

See that boy, he looks so fine, but his got girlfriend, my oh my....

Hello, aliens!!!
Evo, došla ja iz škole i iman nekih po ure prije nego šta opet oden nazad..... I'm dead meat!!! Ugl, ja iden na prvu pomoć, a good news is da tamo ima 12 muških!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go, go, go, Diadra, it's your birthday.... Prija kaže da nisu nešto, al ona ima čudan ukus, tako da.... a osim toga, ljepota je u oku promatrača!! A šta se tiće moje, za mene svi imaju presavršen vid da bi tu vidili ikakvu ljepotu....
U školi je bilo nice, profa iz eng zaspala pa nismo imali prvi sat, a sve ostalo proteklo normalno... Rekla mi je moja jube da na ovaj Sajam u Bologni možemi ić i mi, a ja pitan razrednicu ona me gleda blago-telečim pogledom, tako da ništa ne znan... a i da možemi ić, sumnjan da će me stara pustit.... Shit!!!
U busu kad smo išli nazad je bilo, blagorečeno perfect!!!!!!!! Nismo išli s onin u 2 i 30 ka šta smo planirali, jer nan je i Šime i zavodnik bija u onome za u 2 i 10, pa smo išli s njima. Prvo smo se samo nešto sprdavali, a onda kad se bus malo ispraznija, počeli smo se gađat papirima, tuč se, i tako.... ma bilo je just perfect!!!! Cili dan slušan od Pisarovićke neka ljudi govore.... pisma je stvarno nešto!!!
Nekako me cili dan opet puca film andrea i koliko god se ja trudin zaboravit ga, sve to će mi past u vodu kad ga vidin. Al stvarno puno manje mislin na njega, tako da san skroz ponosna na sebe.
Jutros smo opet u busu vidili mesića. Kako je taj lik zgodan... tu "pozadinu", e to morate vidit da bi povirovali... A i lik je skroz super i opaljen, a i nedavno je prekinija s curon... :-) A bili su skupa još od ovog lita, i onda ga ona ostavila zbog nekog lika..... My poor thing!!!!!!!! Ima ga ko utješit...

Mislin da bi van to bilo sasvim dovoljno, sad se moran ić još malo sredit prije nego opet iden na prokleti bus, i tko.... moram bit lijepa, možda mi je lik mojih snova tamo... al ne znan šta bi tamo radija Chad Michael, tako da se mogu prestat nadat..... šmrc.......
ajme, za 20 minuti moran na bus. Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- 15:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #
he he,,a kaj ćeš,,,i purgeri imaju predobar,preošta vid,,pa....................... ............. (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 21.02.2006. 15:47)

imam novi post---pomalo dosadno------- (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 21.02.2006. 17:58)

super ti je blog...thanks na komentaru (Mirella 21.02.2006. 22:43)

yep...bas je najs kad tako imas koga gledat i "proucavati"... eto, i ja vec 2 godine gledam u jednog lika :)) (aye, mi zivimo skupa, tako da....) ... :)) nadam se da mi nikad nece dosaditi gledati ga i da ce mi uvijek biti lip ka i onaj prvi dan kad sam ga vidila :))) .... (lil_miss_pink_wings 22.02.2006. 15:39)

21.02.2006. u 14:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us