Nobody puts Baby in the corner...

Before I get killed....

Evo, ima ode jaaako nestrpljivih ljudi, pa se moram žurit s poston, život mi je mio.....
Zahvaljujen šta su oni kojima se slike nisu svidile držali jezik za zubima, ka šta san i rekla, a drugima želin poručit da nauče bolje lagat.....
danas san tribala imat 7 sati, a od toga san imala jedan jedini, i to zadnji!!!!!!!! Šta znači d ami je opet cili dan proša u splitu... ja i Tona smo cilo vrime lunjale po gradu i sprdavale se... napokon san vidila i njenog Marina! Nije baš ljepotan, al je nekako cute!!!! Poanta je u tome, ona ima momka.............................
Danas san tribala ić na prvo predavanje iz prve pomoći al san rekla da ne mogu radi vjeronauka. The thing is, ja neman vjeronauka jer se crkva restaurira, tako da samo išli na piće u Robinsona...
Baš nan je bilo super!! I onda san još malo manje od uru vrimena pričala sa Elon ispri zgrade....
Ugl, dan mi je bija skroz ok!!
Samo se nadan da me sutra neće ništa pitat, jer ja knjige nisan vidila, cili dan san van čitala blogove. I onda san nabasala na blog ženske koja ima 51 kil, i brani sebi jist iti voće a vježba ka kobila.... Gledajte ljudi, i ja san jebeno svjesna svake svoje kile, a dragi bog zna da ih iman mašala, al nikad to sebi ne bi dopustila!!! Nemojte se pritvarat u osobe koje u ogledalu ne vide ništa drugo nego nepostoječu debljinu!! Ako mislite da vas ljudi izbjegavaju zbog vaše navodne debljine, prije će bit d avas izbjegavaju jer imate ozbiljan poremečaj.......
Nije mi se baš dogodilo ništa značajnije, ne daj bože da ima nešto novog u mom ljubavnom životu... ma čekaj, jesan ja to rekla u mom ljubavnom životu???? Jesan glupa, pa ja ga neman.... triban otić do sve po 9 i kupit jedan....
Ugl, pričala danas sa andreinin prijateljon, na kraju budala nije slavila rođendan, al čak ni taj prijatelj nije zna zašto... I onda vi meni recite ko tu pije, a ko tu plača????????????????????
Don't know what to say, kad se stvarno ništa nije dogodilo!!! A da, vidila Stipu još uvik glumin da san ljuta na njega..... Čak je izzaša iz busa jer ja nisan pričala s njin... Ah, šta mu radin!! Al tako mu i triba, ne zna on na koga se namirija.....
Eto, to bi bilo to, iden još malo sređivat blog, totalno minjan boxeve, čitat ću malo vaše da vidin šta ima.... Ono, bolje bi van bilo da komentirate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 22:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #
napokon---hvala---idem sad čitat---- (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 20.02.2006. 22:33)

moja jedna frnedica je imala anoreksiju i totalno sam se upoznala s tim...onak...užas...i taman ozdravi zbog nekog dečka i on ju ostavi i izgleda da opet gladuje....ah....ja se zbog dečka uvijek ono prežderavam,,,ono pa i vide se posljedice...onak!!!! (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 20.02.2006. 22:38)

haaay!!! ma znas sta.... who cares za koju kilu vise??? pa bas je senzualno i, nadasve, ZENSTVENO kad cura/zena ima lagane obline.... i muski to vole.... (ionako poneki to ne zele priznati...) .... pa pogledajte samo.... Danijelu Dvornik.... riba je laganini popunjena,ali ona je tooooooliko simpa, toliko luda i opaljena :) , da se te kile na njoj niti ne vide,,,, btw, hvala sta si mi posjetila blog,.,,, nadam se da cemo se citat :) kizza (lil_miss_pink_wings 21.02.2006. 12:03)

hvala,,al da vidiš ostatak tijela........... (-Z-A-LJ-U-B-LJ-E-N-A- 21.02.2006. 15:33)

20.02.2006. u 14:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us