Nobody puts Baby in the corner...

If you wanna get with me, better make it fast...........

Hello, sucers!!!!!!!!!
Evo, nije me bilo od Valentinova, non-stop san imala nešto za učit a i cili tjedan san išla kasnijin buson nego inače, jer mi se ne da gužvat u fucking 37-i, i tako......
Evo, ako se pitate jesan li šta dobila za Valentines day, moja Tona mi je kupila nešto neopisivo vrijedno- Čunga lungu!!!! Može to vama zvučit blesavo, al to me tako razveselilo.... još van je to stavila u kutijicu od zlata, zamotala i napisala: Ovo ti je boje od Povšea. Samo mi nemoj pakat....
Malo mi je falilo da počnen plakat kako me to razveselilo.... A Kaštelanka mi ovaj tjedan mora donit dar.... a od muških, ništa, nothing, nada, zero, nihc, niet........ na svim jezicima!!!!!
moran van reć šta san saznala u sridu.. vozin van se ja buson, i prid Trogir san ostala sama, i ja da ću izać na svojoj stanici kad ono izlazi i ovaj lik, andrein prijatelj, a i mi se uvik sprdajemo u busu. I odamo mi i pričamo neke gluposti, i pitan ja njega kako to da u subotu niko od ekipe nije doša, a on meni da su bili u Zg na natjecanje, ali da ANDREA OVU SUBOTU SLAVI ROĐENDAN, TAKO DA DOLAZE U GRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miruj srce moje.................. I pravin se ja mrtva ladna, a u sebi psujen sve u šesnajst..... a kad je svako otiša na svoju stranu- ma jadni zidovi kako san nabijala po njima..... i još san nosila marte.... Ma what the fuck?!?!?! On stvarno ima neki jebeni senzor, taman odlučin da ću ovu subotu krenit dalje, makar prividno, da ću zabrijat s nekin.... i on će doć u grad!!!!!!!!!!!
Al rekla san, ovu subotu- nema više, sutra će odlučit, neka samo kaže oćemo bit skupa ili nećemo, nema druge opcije, predugo je sve ovo trajalo.... nema više poslat ću ti ja poruku, nema više ić ćemo na piće, nema više sranja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nema više cile-mile, oće ili neće, tako je jednostavno.
A ako kaže ne, SUPER!!!!!!!!! nije jedini na planeti!! I još ću mu namjerno isprid očiju bit s nekin, namjerno, samo da vidi kakva san, samo da mi se više u životu ne obrati, samo da me više ne pogleda. neka vidi kakva san jadnica, kučka, gradska drolja, šta već!! Nek me zove kako oće, sve je na njemu. It's his call.

Šta mi se još novog dogodilo?? ma u biti ništa, samo mi je drago šta se Šime, my ex, vratija na ono kakav je bija prije, jer neko je vrime bija u totalnom kurcu, nebi po 2 ure riči progovorija, a sad je opet onakav zajebant kakvog san ja upoznala ovo lito...
Sa Stipon još uvik ne pričan, pravin se da san ljuta na njega, i pravin se ko da on nije s nama u busu... a to mu poprilično teško pada jer druge ženske.... on baš i nema tema za razgovor s njima.
Potrošila san pola busa na maria. To van je jedan lik s kojin san ja već godinama samo prijateljica a tribali smo toliko puta bit nešto više, al bi se uvik nešto desilo i nikad ništa. A mi- mi smo van ka blizanci!! Ne izgledon, al ka osobe... pokažite mi nekog sličnijeg, i priplivat ću ocean.... Baš mi je drago šta smo se čuli jer već dugo nismo pričali.
A da, nazvala me moja peglana.... ugl, jedan lik s kojin san se ja prije nekih možda, misec dana dogovarala za piće, al san na kraju odustala, poginija je nedavno...... osjećala san se tako.... ma neznan šta da kažen!! Samo razmišljan kako bi mi bilo da san otišla na to piće, da smo možda završili skupa, ili bilo šta..... Koliko god volin motore, toliko ih u ovom trenu mrzin!!

Ugl, danas san prvo išla u grad s Mijon i Einsty. Prvo smo išli tražit gaće Einsty, i našle ih, a onda smo joj išle tražit puder, i to smo uspile nać. Baš san happy jer me sad više neće gnjavit....
nakon toga smo je otirale doma, a ja, mia, Tonka, Lime i Punk girl smo joj išle kupit dar, jer sutra slavi rođendan. I ovo smo joj kupile: Torba, 2 naukvice, tange.
I čak smo uspile a da se ne posvađamo...... I'm proud at us!!!!
Kako sutra iden do Einsty i tamo ću spavat, nisam baš sigurna da ću van se stignit javit, jer mi je rekla da dođen kod nje šta ranije, tako da........
Ugl, sutra ću van se opit ka maca jer Einsty časti, Kaštelanka mi dužna okladu, a i ja iman love, so..... Ne, stvarno odavno nisan, i baš želin ovu subotu, jer ova je subota the end!! nakon ove subota ili ću potpuno odustat od knjige koju san pisala, ili će započet totalno drugo poglavlje, preobrat moje drame......

Sutra iden na drink s mijon ujutro, i ono standardno library, dm, riva, i tako..... mislin, iden tek tako da joj podvalin avon i Oriflame!!!
Ma zezan se!! Ja nju obožavan, jer ona razumi 99% onoga šta ja radin, razmišljan ili radin a da joj ne moran objašnjavat.... Ne znan kad sam se zadnji put posvađala s njon, to je malo teško kad smo tako slične. baš mi je ža šta joj je neki shit sa interneton pa mi ne piše postove lately....

Tnx svima na komentarima, lipo je napokon i nešto takvo vidit na mojem blogu............... Bojin se da su me neki krivo svatili: postoji osoba koju volin, ljubav mi je odavno zakucala, al taj je Jehovin svjedok očito zaobiša njegova vrata!!!!!!
A lik s potpison metallica, a kako bi ti ja tribala doć na blog ako nisi bija ulogiran kad si ostavlja komentar.........
Molim, ljudi, nastavite s komentarima, napokon se ne rastužin kad dođen na svoj blog......

See you people, ako se sitin čega večeras navratit ću, ak ne ništa, iden sad provat kombinaciju za sutra.... a i triba mi beauty sleap.... kissach :-)

17.02.2006. u 23:23 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us