Nobody puts Baby in the corner...

Ej da nisam tako lipa, da od mene lipše ima................

Da, poprilično šokatan naslov ako uzmemo u obzir da ja pišen ovaj post, al danas se baš osjećan dobro u svojoj koži(nije mi baš jasno zašto, al štaš?), i cila san nekeko happy.......... Znan da se neko vrime nisan baš javljala, al eto..... sad ste me se bar zaželili!!!!! ne, ovaj tjedan san imala toliko učit, pisat esej, trčat tamo, trčat vamo..... ma odapela san... kad dođen doma iman snage samo za leć u krevet i psovat na mobitel kad mi zazvoni budilica....
Ajme, tek san sad vidila da nisan pisala od subote.... skoro pa tjedan dana!!!!!!!!!!!!! A ne, moramo mi to ispravit.....
dakle, prošlu subotu nije doša u grad, al nekako nisan bila previše tužna. na kraju smo ja, mia, jube, i kaštelanka završile u robinsona i plesale sa Tončen i Spermanom, ovaj, tila san reć sa Supermanom.... ugl, ja i superman imamo isti Andrein broj i on mu je u sub posla poruku al mu nije odg, rekla san mu da ga ovu subotu dovuče kako zna i umi, pa ćemo vidit.... al nekako, ne znan.... prođe mi dan a da na njega promislin tek jedan ili dva puta, a možda ne bi ni to da ga neko ne spomene ili da ne vidin nešto šta me stvarno podsjeća na njega..... jednostavno, ako dođe dobro dođe, ako ne dođe, ova bitch neće biot a bitch, nego the bitch... ma zezan se!!! Ma ako ne dođe, ić ću u Robinsona, plesat i zabavljat se, i široko mi polje.... samo da se snovi ne ostvare.... mia, limena, opet!!!!! OPET!!!!!!!!! Najrađe ne bi spavala..... ma dobro....

U nedilju san cili dan bila vanka, prvo kod Mije, pa kod lime, pa u grad.... a starom mi je bija rođendan, pa san izlagala da moran Miji objasnit engleski.... to je jedini predmet za koji bi mi popušili da bi ga možda nekom mogla objasnit, pe eto....
al baš nan je bilo super!! Prvo smo se nažderali čokolade, malo sređivale blogove, onda opet jile čokolade, pa u grad na topli.... u Elfa, dakako!!!

Ono, u školi sve po običaju, osim šta je moja rodica cili tjedan bila bolesna, pa san sidila ili sa Tonon, ili sa ivanon.... a ne znan koju od njih dvi više obožavan, stvarno su mi super ženske.... jedino loše je šta mi tona ima kilicu, mora je ić operirat, pa neko vrime neće smit trenirat judo, a šiznit će mi!!!!!!!!!
ma neka, mlatit će ona bar marina, ako nikog drugog....
ja i Tona smo van ovaj tjedan totalno šenile....još od ponediljka van non-stop govorimo ka mala dica i tako pivamo.... a sve van je počelo tako šta ja uvik kad se "naljutin" na nju, složin facu ka da ću plakat, a ona to ne može podnit, pa me brže zagrli i kaže "ma otu, otu, samo mi nemoj pjakat!!" I tako san van ja u pon jednostavno nastavila govorit ka dite i na kraju je sve završilo tako da smo još do jučer usri razreda pivale:"jev ako me netet, jev ako me netet, dabogdja patijo, bit te ti kafno, bit te ti kafno, kad budef fatio.... kotujitu ifpeja mi mati, u njoj tu te tvome djagom dati...." ili malo žešće stihove ka:"ne vojim te, nit tam te ikad vojijo, na toje omijeno pitanje, evo ti odgovoj, bijo tam mad, i totajno zagojio, tako je vajda tve to kvenulo...." mi cili tjedan nismo uvukle jezika.... a razred je redovito brisa prašinu s poda kad bi nas čuja.
I još kako na školskom panou stoji moja pisma, Josipa je s euvatila, i onda smo se sprdavale da će je ona uglazbit, i sad smo mi smislile kako započinje... i jedan dan idemo mi do terranove za odmor, i pivamo je, a neki čovik nan govori TA VAN JE DOBRA; SAMO MALO GLASNIJE!!!!!!!! Kad smo mi to čule.... ja mislin da nas se do solina čulo..... zamisli ti ludog čovika!!!!
Al cili božji razred non-stop piva tu, u biti, nepostojeću pismu, proširilo se i izvan razreda budući da se na hodnicima uvik deremo...
A još kad smo je počele pivat dječjin glason..... nismo mogle doć sebi.... ne vejujem u tudbinu, pevite me puta idajaaa!!!!!!!!
Evo, danas nisan vidila Tonu i Ivanu, i već mi fale!!!!
A bila ivana pala sa skala i malo gležanj sjebala, i pomažen joj ja popet se uzaskale, i sprdajen je da znan da se teško penjat u devetom misecu. a ženska ispri nas... vi ste tribali vidit tu reakciju!!! okrenila se takvon brzinon i gleda di je Ivani drob, i onda gleda mene da se nije možda zabunila.... jadna, ništa joj nije bilo jasno!!!!!!!! mislin, kod nas nije nikakav šok da je neko trudan, but still...
ajme, ja u pon na kavu sa ovon jednon šta je naj prija od one šta je bila uhičena... kad govori ova meni da ju je mater strpala u ludnicu u zg... nisan mogla virovat!!! Al ona stavrno nije luda, nego su rekli svi da joj mater nije najbistrija.... al šta je najluđe, čini se da je ona POBIGLA, jer ju je par osoba iz razreda vidilo u St..... zamisli, molin te!!!
A u uto, bija blok sat engleskog i opet nas smistilo da radimo u grupe. a u grupi ja, Tona, Ivana, Filipa i Josipa... da nas je birala, nije mogla goru grupu... mi smo 2 sata u kompletu pričale i pivale ka maloumnice... Josipa je šestaron bušila rupu na ljepilu koje nije mogla otvorit, da bi mi onda otkrile da nema ljepila.... rikavale smo!!! Nasstavnica je šizila i derala se na nas da umuknemo više, i prid kraj sata govori ona meni da mi je zaboravila dat peticu za pričanje da, i da mi je sad dala..... ja mislila da mi je upisala asa, kad ono stvarno peticu.... ako je ta žena normalna.... ma dobro, znan da nije po tome šta je rekla da već vidi da ćemo mi postat kolegice.... da, 100%....
Nakon toga nismo imali vjeronauk, nego nas je čuvala nastavnica iz latinskog, koja je šta se tiče latinskog grozna, al fenomenalna žena, i baš smo lipo pričali s njon.... predobra je!
Kako nan je bila sjednica, gospođa "Jesi li čuo ti u zadnja klupa-ja imala 2 brata oba muška" nas je pustila zanji sat.... nemreš bilivit!!! Ja još čekan na onaj snig.....
Tako da smo ja i tona otišle na kavu u F-caffe.... a kako smo sprdile jadnog konobara, baš mi ga je bilo milo, al štaš....
kad san išla doma, s menon u busu je bija i moj bivši, andrein prijatelj.... i baš mi je bilo drago jer dugo nismo bili zajedno iu busu. nekako se opet vratija na ono kakav je bija prije, opet je vesel i sprdaje se.... dok prvo polugodište.... nikom nije bilo jasno šta mu se dešava, cili je bija nikakav, samo bi gleda kroz prozor i muča i nije nan tija reć šta mu je.... sad je opet u normali, a onui malu epizodu s početka polugodište... ma pravin se da ne postoji... ugl, gleda mi je mob i vidija je d ami je Andrea upisan ka Someone Special.... riknila san od crnjaka, al šta se mora-mora se.... a mislin, od početka je zna, još od ovog lita, šta se događa, tako da.... ugl, gledali smo njegove bilježnice... mi smo rikavali kako to izgleda. ima lip rukopis al je neuredan, a kad okreneš teku, pola listova iskidano, primrčeno, drugi predmeti... ko da gledan svoju!!!
ajme, bija je i nehaj u busu.... majko kako je on sladak... u biti nije, užasno se poružnija, la ne da mi je napet, nego ajme.... al jebiga, odjeba me.... PAK JU!!!!
Sa stipon nisan odavno pričala, al ga je Jube pitala da al se on zanima za mene a on joj je reka ne, nmalo. a ona njega napala da kakve su ono poruke, da šta joj laže, a on da su to poruke potpore. DAJ BOŽE!!!!!!! Ono, ka brat mi je...
U sridu ništa bitnije........
U četvrtak san se javila za esej čitat... i naravno da san najebala!!! Objavit će ga ili u novine ili na pano..... uvik ja nešto zajeben.
Nakon škole smo ja, Tona, ivana i josipa išle do terranove i iden ja provat gaće.... extra small su mi bile jebeno velike!!! Poludila san!!!!!! A bat tu mi bije mitne vate..... a kad smo ušle, prid čuvaron u caliope smo glumile da nismo odavde i pričale na španjolskom...
Pa smo išle do skandala i tamo smo iz zajebancije provavale neke glupost koje ničem ne služe... pa u hajduka na sladoled, a onda smo došle do max mare, i kako bi ko proša pitali bi ga di je terranova.... mi smo jedva stale na nogama!!!!!! svi su nas gledali ka luđakinje, al mi smo se kidale!!!
nakon toga smi išle na tjelesni na Baće, a neke ženske je bija uvatija neki luđak nasri ceste, izvadija onu stvar i počeja mavat njome.... kad su nan one to pričale...
Nakon tjelesnog san trčala na bus, došla u Tg, spremaj se, i za uru opet na bus. išli smo u HNK gledat revizora.
I obukla ja špicoke, majicu sa nove, i široki kožni kajiš, napravila frizuru. Rekla nan je nastavnica da se sredimo, pa eto.... A kad su me ženske iz razreda vidile, pogotovo Tina.... blejila je ka tele u šarena vrata!! Da zašto se ja tako ne oblačin za u školu, bla, bla, bla.... da ima muških, možda i bi!! A kako mio se Tona bila sredila... inače je ona uvik sportki obučena, al sinoć.... baletanke, crne gaće, kajiš, šminka.... bila mi je preslatka!!!
A ubrale ja i Ivana odma nekog čelavog lika, i nakon prvog čina stojimo mi u predvorju. i bleji on, blejin ja.... kako mi je bija meden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A bila ja odlučna da ću mu na kraju predstave upast, kad izlazimo mi iz parteta u predvorje. a njega ni za lika!!!!!!! vjerojatno je otiša prije.... Too bad!!!!! ma, ne zna on šta je izgubija. No, he doesn't know what he's missing......... Tribale smo ja, tona i I Ivana ić sa Marinon ne piće, al kako nas je on zav da dođemo do Doma, nama se nije dalo vatat bus za do tamo, pa nismo, nego smo se prošetale. Doma san došla oko ponoća, crknuta, i jedva na nogama.... Al jedva čekan kad ću opet ić!!! Predstava manje-više, al likovi.... Nice!!!!!!!!
Danas standard na praksi, fala Bogu, počinje mi tek u 10 pa san se nakako uspila dignit.... Tribala san ić do robinsona sa Jubon, but i was dead meat, pa nihc od toga. Cilo popodne san prospavala, i digla se oko 7 i 30. sve moje tuke su u Splitu na neku predstavu.... I'm so lonely.... Yeah right!!!!! Na kraju nam Einsty odgodila proslavu za iduću subotu.... Goodie, jer mi se ovu subotu baš pleše... I wanna dance with somebody, I wanna feel the heath with somebody...... Nemam pojma what should girl whear, valjda ću nekaj smislit, ono, kužiš ne? Einsty, jel oblačiš svoju suknju?!?!
Ovaj vikend, STVARNOOOOO moran učit, al moran, i to:FIZIK, povijest, primijenjenu kemiju, zemljopis, biologiju, njegu tijela, hrvatski, LATINSKI.
Ništa, jel da?! Al fiziku i latinski, to MORAN!!!!!! garant će me pitat, a ja... no clue o ćemu se tu radi... da....
Kladila san se sa Kaštelankon oće Andrea sutra doć, tako da doša - ne doša, meni dobro.....

Trenutno mi je wallpaper na mobitelu ovaj natpis na majici.... živa istina!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

ne znan šta da van još kažen, dosta san rekla, al vjerojatno san pola toga izostavila, pa ću van se javit još 20 puta... al očito da ni lime ni Mija ne pisšu baš nešto puno, a meni lime nađe slat poruke da šta više ne pišen na blogač..... a stvarno..... fakat, ono........
mogla bi ja sad ić i malo leć, baš nisan odavno, budna san već pin 4 sata..... grozno!!!
Jedva čekan sutra da napokon svih vidin, ćini se d aće mi i kaštelanka opet doć u Tg, baš niceić, svima se svidila, šta mi je totalno drago, jer van je ona baš draga....
Ma, čujemo se sutra, iden sad malo prpat po drugim blogovima, svašta se nađe...... Cmok!!!!!!!
Pola vino, pola voda, sve se ljulja osim poda..... zapravo, pola vodka, pola juice, sve se ljulja osim poda..... nemojte mislit da iman problema s alkoholon!!!!!!!!
Ciao, amici!!!!!!!!
P.S. tnx an komentarima, napokon d ai ja doživin da mi neko nešto ostavi, iako u tjedan dana.... smhc...... al I see new names, šta mi je drago.... keep writting!!!! :-) kunjava misa

10.02.2006. u 23:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us