Nobody puts Baby in the corner...

I'm really falling for you!!!!!!!

Neman van ja puno vrimena, samo da van se javin.
Ugl, Tona je sve priznala marinu, al nisu prekinili, oprostija joj je, pa mi je baš drago... stvarno ga voli!!!
Karli san vidila njenog lita, i sve ga pitala, i moran reć da je neslavno završilo....nema veze, natuć ću ja njega!!
sutra prije škole ja i moja Jube idemo do Kaštelanke, cila mi je deprimirana pa je moramo razveselit, a i moran joj pokazat kataloge, jer sad osim Oriflamea prodajen i Avon, tako da iman posla samo tako....
Napokon san danas kupila crnu olovku za oči, pa san totalno happy, kad nisi dobre volje, a štaš drugo nego u šoping?? Čini mi se da ću ja bankrotirat zbog ovih kataloga, potrošin tri puta više nego šta zaradin...
E, Mia, moran ti više dat Oriflame, i moraš mi platit za ovaj i prošli misec....
ajme, stara mi našla neku poruku u pernicu di san spominjala Andreu, al nije pisalo ime, pa me počela pitat čiji je on, jer je iz Segeta a to je pisalo na papiru, a ja da ne znan... Yeah right!!!!! Praktički mu znan i JMBG...... Al popušila je!!!!! Samo mi je rekla da nađen nekog s kućon, bogatog.... mater mi sponzoruša do srži, samo šta se ni ona sama nije udala za bogatuna.... A jadosti!!! Eto, neman više šta reć, a neman ni vrimena, samo vas preklinjen da mi držite fige da me sutra ne pita onaj glupi latinski, jer knjige ja nisan vidila, a kamoli naučila išta.... teški shit!!!!!!!!! A lipo mi je stara rekla da ne razmišljan previše o njemu..... Evo, sad uživan slušajući busted, u sobi nesmin upalit njihov cd jer san se sestri popela na mozak sa svin njihovin pismama, a vjerojatno i jadnin susidima budući da ih raspalin do daske kad nikog nema doma.....
Aj, aj, iden ja sad po stoti put gledat kataloge, nakon toga ću rješavat križaljke, i ić sanjat Andreu... šmrc.... A vama dajen rići jedne pisme od Busteda, koje ću ja cilu večer imat u glavi, a neću ih smit reć na glas, jer mi prijeti opasnost da u subotu dođen sa jednin okon izrazito ljubičastin, al ne zbog toga šta san kupila neko novo sjenilo.....
I pozdrav Limenoj koja nan je pridošlica s jupitera.... ugledaj se na priju veneru..... ha, ha, ha..... i daj provaj nešto s njin već jednon, jer he's what you go to school for.... even do it is a real bore!!!!!!!
A sad, uživajte u Bustedu!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Busted
Falling for you...

Semester's coming soon
So I would like to mention
I work up in my room
Alone your always welcome
Next week my mum's away
So now my futures brightened
I'd ask to have you stay
If I wasn't so frightened.

[Chorus:]

I, I'm really falling for you
I, hate what you're putting me through
What have you done to me now?
I just can't sleep at night
My bed is wet don't know how
Will someone please turn on the light?

You showed up at my door
Just like in a teen movie
I said are you the whore?
I paid to come and screw me
I guess she found it funny
When I said "hello honey"
The piercing in her belly
They turned my legs to jelly

[Chorus:]

I
I'm really falling for you
I
I hate what you're putting me through
What have you done to me now?
I just can't sleep at night
My bed is wet don't know how
Will someone please turn on the light?

Taking over my life
But I don't seem to mind
And there's no stopping you
Taking me on a ride

[Chorus:]

I, I'm really falling for you
I, hate what you're putting me through
What have you done to me now?
I just can't sleep at night
My bed is wet don't know how
Will someone please turn on the light?
Will someone please turn on the light?

I, I'm really falling for you
I, hate what you're putting me through
What have you done to me now?
I just can't sleep at night
My bed is wet don't know how
Will someone please turn on the light?
Image Hosted by ImageShack.us

01.02.2006. u 22:27 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us