Nobody puts Baby in the corner...

Every now and then I get a litlle bit lonely and you're never comin' round....

Evo, ljudi, samo da van se javin prije odlaska na drijemež.
Danas mi je dan bija skroz cool, nekin čudon san se uspila izvuć iz svega.... Jupi! I još mi starci nisu mogli na rooditellski pa mi neće ništa srat da moran bit dobra, mirna... Zašto mi jednostavno ne kažu da moran glumit ko da je Oscar u pitanju?!?!
Jedina loša vijest je da mi je sestra nekako uspila uganit gležanj, pa su je sad odveli u Split na snimanje.... Poor her!! Baš mi ju je ža, ne mogu podnit da vidin kako ona plače... al štaš...
Sad baš pržin neke cd-eve priji iz razreda, ona će meni Daleku, Hladno pivo (yeah!!!!!!), novi od Sugababes, i tako to... Imamo isti ukus šta se tiče muzike, osim šta ona ne podnosi narodnu, al priobratit ću je tebe, Megy!!!!!
Evo, sad mi se i punk girl razbolila... Too bad, samo se nadan da će uskoro stat na noge....
Ugl, sad mi je opet pisa Stipe, i ka ono provjerava šta je bilo sa Andreon, a ja iz dana u dan iman osjećaj da se on meni nabacuje... to mi je i sestra rekla... Kako bi vi svatili poruku:˝Ma šta ne vidiš da ti on nije dobar, al ne razmišljaš da bi ti baš bilo dobro da hodaš sa onin smišnin Stipon?˝
nadan se da si ja to samo umišljan.... Mislin, super je on, al mi je prijatelj!!!!!!!!!!!!!!! I još se na kraju naljutija na mene kad san mu rekla da ja želin samo andreu, kolko god glup i ružan on bija....
Ma, ne da mi se zamarat time...
Sutra mi se Jube ja mislin vrača u školu pa san happy. Nisan je vidila od četvrtka, ka ni Kaštelanku, pa mi totalno nedostaju....
E da, danas nan je razrednica rekla da ko oće može ić na dodatnu iz prve pomoći, pa san totalno happy jer san to učila 4 godine, i to obožavan.... I Megy se isto prijavila, pa će bit teška ludnica... Ne znate vi moju Megy, ona van je pukla ka kokica i to s maslacen... Najveća baza van je kad na satu na sav glas izvali glupost, i onda se počne okretat po razredu i pitat na sav glas ˝Ko je to reka?˝
cilo vrime glumimo tu njenu scenu...
Danas je na roditeljski doša brat od jedne iz našeg razreda... najeba je.... sve su počele slinit po njemu!! Tribale ste vidit to ponašanje: ko da su kuje koje se pare, i sad samo traže ko će to bit, ma još gore: BOGOMOLJKE!!!!!!!!! Grozno... al braco je baš bija cute....
Eto, ne znan šta da van još kažen... sad bi ja tribala malo i odspavat, ipak mi treba beauty sleap, iako san ja lijepa i nakon 15 neprospavanih noći koje san provela radeći u rudniku.... Ljepota jednostavno izvire iz mene... koja skromnost!!!!
Lijepo molim Miu da izjasi jadnom puku šta je bilo na kavi sa bracom od tog i tog.....
I da, Miranda, na moju veliku žalost Busted se raspa, al me to ne sprječava da ja patin za mojin Charlien.... ljubica moja.... Nemojte me ozbiljno svatit!!!!!!!
Al ga ipak volin....
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
He's what I go to school for... by the way, taj lik Nehaj, pljunuti Charlie....
Svima koji je nisu čuli, definitivno poslušajte od Busteda 3 AM, nešto preeeeesavršeno.....
Good night, sleap tight!!!!!!!!!!!!! cmok

30.01.2006. u 23:23 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us