Nobody puts Baby in the corner...

Does anybody know what we are living for??

Prvo i prvo, za Tonku...
Ma ljubavi, znan ja da mi ti samo želiš dobro, i da si u pravu sa svin šta mi govoriš, nisan ja tebe krivo svatila, al znaš i sama da postoje situacije u kojima je bolje ništa ne reć, nego samo zagrlit osobu i reć joj da će sve bit dobro?? Eto, tako san se ja osjećala u toj situaciji...
I ono šta si rekla da se rijetko smijen, nije istina... prije nego šta san našla vas 4, ja se nisan ni upola ovoliko smijala, samo šta me tad nisi znala, a i koliko se ja smijen u splitu, triba mi makar mala doza ozbiljnosti ode...
I koji je sad ovo shit sa Dosadna?? Zašto se potpisuješ ka Einstein???
And now, for the rest of the world
I'm still sick, al to van je bilo jasno još od mog prvog posta.....
Jučer je bija misec dana mom blogu, pa zato: SRETNA MI MJESEČNICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL
Ni moja sestra ni ja ne idemo u grad večeras, tako da će Kampana ostat zakinuta za Mary-Kate i Ashley Olsen.... Koji nas znaju, skužit će......
Puno fala svima na komentarima iako primječujen da Limene više baš i nema... A ni Einsteina..... Dobro je.....
Nadan se da ćete se večeras zabavit i u moje ime, samo još da mi je skuži onu shemu sa cijelom... Ah... tako je to kad si odvojen od ostatka svita....
Punk Girl, puno fala na antibiotskon pusi, jagodu i vaniliju upravo pijen, al da mi je malo votke i koktela... Nemojte krivo svatit, nisan alkoholičarka....
Neznan šta još van triban reć, sve znate, sve kužite...
Šta se tiče andree, ja san odma nakon one prve subote bila spremna na ovo, tako da meni nije teško krenit dalje... Ja virujen u ono da kad nekoga voliš najvažnije ti je da je on sritan, pa makar to bilo s drugon, tako da ako ja njemu ne bi donila sriču, nek je nađe s drugon, još ći in i blagoslovit vezu, a šta se tiče mene, neću prestat razmišljat o njemu, al ću jednostavno prić na druge, i nadat se da će ga veoma brzo neko moć u potpunosti zamjenit.... Mislin, niskih, ružnih budala koji su pali godinu, i čiji je IQ visok koliko i sobna temperatura, ima ka i blata, jel tako????????? Ako nema, e ja ću ih stvorit... Moć autosugestije je ogromna, uvjerit ću ja sebe u šta god triba...
Bilo bi lipo kad bi me danas neko zovnija, jer ja krepajen od dosade... Ako me gripa ne ubije, dosada oće.....
Vi samo napišite šta kome da ostavin poslin smrti!!!
Sinoć san rekla materi da mi kupi bilo šta čokoladno(budući da san sve već bila pojavila), pa mi je jutros dovukla šleper čokolade iz grada, i sad se davin. Poslala bi van, al neću!! Mislin, zaražena van je....
Evo, sad me opet počela malo glava jebat, pa se iden malo odmorit, al ću se vjerojatno vratit za 15 minuti, jer neću više moć ležat u krevetu...
Kako bi rekla dobra stara, KUNJAVA MISA!!!!!!!!!!

28.01.2006. u 12:15 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us