Nobody puts Baby in the corner...

What's uuuuuuuuuuuuuuuuuppppppp?????

Pozdrav svima!!
Uglavnom, sinoć je bilo FENOMENALNO!!! Neda mi van se sad sve pričat, samo van moran reć da u sridu iden na piće s Andreon, pa ćemo vidit šta će i kako će bit.....
Antonija, preklinjen te napiši mi ukomentare detalje svega šta ste pričali!! Pogledaj mene, pa ja na temelju 2 rečenice mogu napisat roman koji dužinom podsječa na Bibliju, a ti si pričala s njin pola večeri i to mi skratila u 2 rečenice..... I zašto ti je on da one brojeve?? I koji je od ona 3 točan?!?
Ma, dobro, ja ću jednostavno šizit ka i dosad...
a da, jučer mi je sestra napokon vidila Ivana, i rekla je da je ružan, i kako san ja malo poila rekla san joj zbog kojeg san lika ostavila Ivana, i kad san joj rekla, e tek joj je oda pa mrak na oći.... Hi,hi...
I govorin joj ja da nisan ja toliko pijana koliko san dobre volje i da ću joj sutra pričat šta je bilo, a ona mi govori da joj rečen sad jer sutra kad se otriznin, neću tit....
A popila san samo 2 votke-juice (on me častija s jednon....) i 3 koktela. A šta su kokteli bili dobri.... Majko!!!!!! Baš nan je bilo super, al strašno mi je ža šta Karla nije smila doć... Jebiga!! A ionako joj nije bija njena budala s ukočenin vraton, pa nije puno ni propustila.
I šteta šta Lime nije vidila Limu, pa mi je bila malo tužna, al rješili smo mi to plesanjen...
a tribali ste vidit nekog pedofila u Kampane, ne znan u koju je od nas 11 buljija al je bija napadan i dosadan!!
I puno fala Mihaeli za sve šta mi je sinoć rekla!! Je da se ja osobno s tin ne slažen, i da to nije istina, al cijenin tvoje mišljenje pa mi je i sve ono sinoć puno značilo.... Joj, kad buden imala volje, moran van ispričat cilu večer, sad mi se ne da....
Ajme, moja Jube je opet s likon kojeg voli!!!!!!!! Tako san happy zbog nje.... Stvarno je zaslužila bit srtina, a ako taj lik opet se usudi povridit, ja znan di živi, pa nek se on misli.....
Sestra mi još spava pa me još nije došla mučit s tin da joj pričan šta je bilo... Bila je u pravu, danas joj stvarno ništa ne želin pričat....
Molim vas, komentirajte i ne glumita budale....
A da, fala svin autoricama HP blogova koje su me stavile u priču!!!!!!!!!!!!!

22.01.2006. u 11:11 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us