Nobody puts Baby in the corner...

I've fallen in love.... And I got to break free!!!!!!!!!!

Here I come..... Dakle, danas san vaći dio dana bila u depri, nadugo i naširoko.... Da, da... Dobra stara depra, baš mi je nedostajala, al bez zajebancije, sarkazma, ironije ili bilo čega van top govorin!! Ja nisan ja ako ne patin, to van je sastavni dio mene!!!
Thanks svima na komentarima!! Vidin da Mia nit šta piše, nit šta komentira, dok su mi se Tonka i Lime raspisale (dobro, Lime nije danas..), šta je poprilično čudno.... U šoku san!!!
Totalno mi nedostaju antonijini savjeti i riči potpore, iako ni od njih nikakve pomoći, al te tješi da je neko uz tebe kad ćiniš glupaču od sebe....
Danas mi je kaštelanka bila pokazala neku knjigu ljubavnog horoskopa, i totalno me izdeprimiralo: Vodenjak je jedini znak s kojin se ne slažem u apsolutno bapš ni jednom aspektu... It's sad, so sad, it's a sad, sad situation, and it's geting more and more apsurde...
Danas san imala 5 sati, al san čekala Jubu do 6. i nakon toga Kaštelanku do 7..... Ma bilo nan je zakon u busu... Kaštelanka nan je svima kupila lize, pa smo ka neke bolesnice lizale i sprdavale se sa tonkon koji nas je zajebava zbog liza iako smo i njemu kupile.... Ma lik je legenda!!!!!
I da, podatak za Karlu, i on ti je Lav..... HA!!!!!
Još uvik mi niko nije komentira šta da obučem.... Alo, ljudi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sutra iden ujutro u Split, ide mi i Juba pa smo odlučili ić ranijin buson da vidimo koga ima tad, a onda ćemo na solinskoj čekat da vidimo Nehaja... Njemu je škola samo ujutro..... Jadno moje, pljunit će ga kad ga vidin!!!!
E da, gledala san horoskop za vodenjaka.... Godišnji, i odnosi se na ljubav!!! Ovo je samo dio!
S druge strane, u vašoj će blizini biti netko tko vas već dugo voli i tko vam može ponuditi mnogo više od prolaznog zanosa. Nije isključeno i da se olako nađete u ljubavnom trokutu, najprije iz znatiželje, strasti i zabave, a potom i iz vlastite nemoći da iz njega isplivate.
Pa naravno da je tu neko ko ga voli... Samo se nadan da se trenutno ne nalazimo u ljubavnom trokutu!!!
Evo dio mog godišnjeg horoskopa...
Moguće je da ćete ući u vezu s osobom koja nije iz vašeg grada, pa će to vezi dati i dodatnu težinu.
Uglavnom....
Danas me neko zva al san bila na satu pa se nisan javila... Taj me već jednom bija zva, al se ja ne mogu sitit ko je to, a na interent broj nije registriran, pa mi je sad... bila san se pripala na tren da je Ivan, al nije jer je stari poziv dan prije njegove prve poruke, pa nije on.... a neman love da pošaljen poruku ko je to jer san danas u busu sidila na mobitelu, i slučajno se otključa, nazva mi babu i didu i otišlo mi 18 kuna.... da se ubiješ!!!! A znam ja da iman toliko tajnih obožavatelja da je to nešto, al opet!! Mislin, stvarno!!!
Stara mi je dala lovu za bon, pa sutra najranije iden kupit, al ko će mi do tad....
Javila mi je Jube da lik koji joj se sviđa nema prva 2 sata, pa ne idemo ranijin buson!! Al svejedno ću ja bit na stanici, čekat Nehaja, iako mi nema koristi, jer me lik odjeba.... but that's just the way it is!! Bija je iskren prema meni, i reka mi je:
Image Hosted by ImageShack.us
Večeras mi se baš i ne da pisat neke romane, a i moran se rano dignit....

19.01.2006. u 22:22 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us