Nobody puts Baby in the corner...

I'll guess I'll die another day.....

Dakle, sinoć se ipak nisan morala bacit kroz prozor, jer se, kao što smo već rekli, Lime odlučila smilovat i poslala mi poruku......
Ma čisto me se jebe za tog malog gada, mogu imat koga oću!! Pa mogu, samo ih moran otet i zapritit in da ako ne budu s menon ode in glava... Samo šta bi većina njih rađe smrt.....
Ajme, upravo slušan pismu od Novice Zdravkovića, a pisma je nazvana mojin imenon. Pisma mi je totalno super!!! Pa naravno kad se zove ka i ja!! HA!
Kunjava misa =Đ
Ne znan više šta da radin s onon budalon, postaje mi svejedno jer sumnjan da se mogu osjećet gore nego šta se već osječan, a ako se njemu još uvik da gazit po meni, kad već ležin polumrtva, nek samo uživa! Možda bi i smtr bila bolja od ovog stanja....
Ovih dana smo van i ja i moja Kaštelanka totalno izdeprimirane, i ona da bi razveselile ovu drugu, pokušavamo vlastitu situaciju pokazat goron od situacije one druge, ali u biti, tako samo još gore izdeprimiramo same sebe jer postanemo svjesne svoje situacije....
upravo me nazvala moja Jube, i tek san sad po prvi put nekom ispričala za ono šta mi je sinoć Lime rekla pa sad plačen ka kišna godina.... Jednostavno ne mogu virovat da opet dopuštan da od mene radi budalu ka i ovo lito!!!! Ake je istina sve to šta su mi rekli, nije ni čudo da me je bivši onako blido gleda dok me je to pita, kad san opet, opet zbog istog gada ispala takva glupača.....
Ne mogu virovat da ga u istom momentu mogu ovoliko i mrzit i volit! Ma ovakvu bol ne želin ni najgorem neprijatelju! Da me on jednostavno odjebe nek mi reče da mu se gonin iz života, ne bi me bolilo, bilo bi mi lakše, al ne... On mi mora govorit takve stvari da je to za nepovirovat.. I šta je najgore, on je meni onu subotu prvi upa!! Ja njemu ne bi, jer san napokon imala momka koji me očito volija ili mu je bar bilo stalo do mene, i ne bi to tila upropastit, al on je mora.... jednostavno je mora...
al ako je prekinija s ton ženskon, ne ćudin se da se uvatija mene, ja san mu osveta, zamjena za tu žensku!! a uvatija se mene, jer nije glup, zna koliko mi je stalo do njega, i da ću bit s njin kad god mu padne na pamet... Znan ja dobro da san glupača i da bi ga se tribala ostavit, jer nije on jedini na planeti, i da mi on ne donosi ništa dobro, al ne mogu!!
Uvik je srce bilo jače od razuma....

19.01.2006. u 10:10 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us