Nobody puts Baby in the corner...

Black is black, you're the one who's cheating, roll is roll, you're a hell of a player.....

Evo, opet van pišen, kao i obično, čisto iz dosade... Kad počne pravo učenje, vjerojatno van se neću uopće moć javljat, pa sad uživajte!!!!
Sinoć mi je prija iz razreda poslala poruku da mi je napravila mix koji san je molila... Ajme, jedva čekan da mi ga da, jer su tamo sve pisme koje ja želin a nigdi ih ne mogu nać!!!!
sinoć san ga opet sanjala.....Nije baš da san šokirana kad o ničemu drugom po cili dan ni ne razmišljan, al opet..... Volila bi da ga više ne sanjan jer me to samo izdeprimira, ko da nisan dovoljna sama sebi!!!
U subotu je Limi rođendan!!! I to čuveni (nije baš, al eto) 15. rođendan!!! Je da će nas bit malo puno, tako da sumnjan da će to završit dobro, al nema veze. Al dobro da nas ima 13, to je super broj!!! Ajme, šta ću ja obuć u subotu?? O tome još nisan uopće razmišljala!!!
Jedino šta mi pada na pamet je ona majica od Badnjaka, ne mogu se sitit šta san nosila prije nje..... Čekaj... a da, Chic majicu...
Znači ili da obučen onu smeđu od Badnjaka, ili onu plavu, koju san tribala obuć kad Chic majicu ali kad san došla do Mije, prisvukla san se.
Znači Mija i ostale glasajte koju ću!!!!!!!! Jer ja van se sama stvarno ne mogu odlučit, znate kakva san.... Al ne mogu se sitit šta san bila obukla subotu prije Chic majice... Jebiga, iman rupe u pamčenju...
Znan da vas moji problemi s robon baš i ne interesiraju, al jebiga....žensko san!!
Čoviče, rođendan počinje već u 6, šta znači da se moran počet spremat praktički u podne, jer dok ja ispeglan kosu i sve.... Ma nema veze, sve će Diadra stić.... bar se nadam!!
U petak idemo kupit dar, al jel na kraju kupujemo I love love ili Deborah set??? Molila bi da me se izvijesti o najnovijem stanju kupovne liste!!!!
Iden sad prat kosu, čujemo se!!!! Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

18.01.2006. u 09:09 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us