Nobody puts Baby in the corner...

Hej, ljepotice, moje prijateljice, gdje su naši snovi ostali?!?!?!

Mia, stvarno ti thanks na potpori, iako mislin da nema baš puno toga šta možeš učinit, sve san uspila sama usrat, do kraja!!!!!!!!!!!! Teško da se mogu izvuć iz kanalizacije u kojoj se nalazin, tako duboko uspije samo meni da padnen..... Očito mi je duđeno tu bit, jer kad i ugledan svjetlo dana, onda samo padnen dublje nego prije....
e da, danas je u busu bija onaj moj nabildani konobar za kojeg san se zanimala,, čelavi... I stala san ti skroz blizu njega, i rekla mi je moja Kaštelanka da je pola vrimena buljija u mene... Nadan se da nije, izgledala san užasno!!!!!!!!!!!!1 I to bez zajebancije!!!!!!!!!!
Još jedan put, Mija, stvarno ti thanks za potporu i za sve, puno mi to znači!!! I don't worry za lektiru, iman još samo ono zadnje, writting....
Pusek svima.....

17.01.2006. u 22:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us