Nobody puts Baby in the corner...

I can see clearly now, the rain is gone...............

Danas mi je dan bija samo takav!!!!!!!!!! Prvo san prije škole, od 11 sat pa do 1 bila kod prije u Kaštelima, bilo nan je zakon!!! ja i Jube smo još uvik pod dojmon kakvu kućerinu ima, ma šta kućerinu, vilu!!!!!!!!!! Super smo se napričale, zajebavale se, šminkale se..... Ma bilo nan je zakon!
Onda san na blok-satu engleskog dobila 5!!!!!!!!!!!! Mislin nije nikakav šok, ako uzmemo u obzir da nijednu drugu ocjenu iz engleskog ni neman, al dobro...... Znan da se falin, al ko će koga, ako neće svoj svoga?!?
Cili dan smo se u školi sprdavali, ma bilo nan je super. Mislin, marendu san išla kupit u Krašov dućan.... Razina šečera mi je malo skočila, pa san za to iznimno hiperaktivna!!!!!!!!! U busu je bilo toliko ljudi da nismo mogli disat, ne sićan se kad je zadnji put bilo onako!!
E da, kad smo došli u bus, po običaju smo se sprdavali, a tu je bija i moj bivši od ovog lita koji je Andrein prijatelj. I upada on meni da jesan li ja bila sa Andreon. Ja govorin da nisan. A on mene, da oću li bit s njin, ja govorin da ne znan, da to mora pitat njega. I pitan ga ja da zašto me to pita i odakle mu to, a on meni da je Andrea govorija po igralištu da će on bit s menon.....
Ništa drugo nisan mogla izvuć iz njega, pa čak ni batinama, a virujte provala san!!!
Jedino mi je reka kad je to bilo, i to je Andrea govorija prije ove zadnje subote, znači prije nego šta je počeja mislit da san se oladila.....
Sad cilo vrime razmišljan jesan li ja sve usrala onda kad san mu spustila da tange nisan obukla za njega..... I šta više razmišljan bojin se da jesan!!!!
Ubit ću se!!!!!!!!!!!! Ako san zbog trenutka nepromišljenosti izgubila sve šta je moglo bit između nas, nisan ni zaslužila živit!!! A ne znan šta da van kažen, nisan baš naročito samouvjerena ovih dana... Cilo vrime san happy, i onda kad se sitin svoje ljubavne situacije padne mi mrak na oći i ne miče se.....
al još uvik mi ne ide iz glave faca mog bivšeg kad me je to pita. I poslin kad san pričala mojoj Jubi kako san trisla 2 lika, koji su također Andreini prijatelji a zna ih i moj bivši, on pita jel i Andrea bija tu. Ja govorin da je. On mene da jel bija s menon, a ja njemu da smo bili za istin stolon, a on meni eeee....
Molin??????? Šta mu je to tribalo značit i kako san ja to tribala protumačit???? Ma ne znan šta da mislin, samo znan da kad se ubijen, na sprovod mi donesite orhideje.......

17.01.2006. u 22:05 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us