Nobody puts Baby in the corner...

Hteo to, ne hteo.....

Slavica Cukteraš- Zvat ćeš je mojim imenom

Čujem imaš novu ljubav
zove se kao ja;
sudbinu njenu sam doživela,
neka te ime njeno na mene podsjeća,
nek ti bude ista kao ja....

Hteo to, ne hteo,
zvat ćeš je mojim imenom,
i dok je miluješ
u tebi živim skriveno.....
Uzalud je da ne
misliš na mene,
uzalud, jer tečem ti kroz vene...


Indira Radić- Bio si mi sve

Kolko puta moram da ti kažem?
Kojim tonom i koliko glasno?
Da si svoju propustio šansu,
Da na našem satu piše kasno??!!

Ne padaj na kolena,
nemoj da se trudiš,
i ne kupuj poklone,
znam ja šta ti nudiš:
jeftine,kupe,sitnice i
rascepane razglednice kišne,
kapi sa ulice,polovne,olovne snove
i brodove što nikuda ne plove...

BIO SI MI SVE,
GLAVNI LIK IZ SERIJE,
JA DEVOJČICA KOJA U SVE VERUJE.
BIO SI MI DRAG,
SAD OD TEBE NE VIDIM NI TRAG!!!
IDI BILO KOM,
JA ĆU OD SAD TERATI PO SVOM...

Kolko puta moram da ti kažem,
nit iz besa niti iz inata,
da ti ovde više nije mesto
i da takvih ima kao
BLATA!!!!

Evo, sad me spopalo neko raspoloženje.... Još van samo moran napisat par stihova pisme koju cili dan iman u glavi, a cili tekst možete nać na kraju boxa....
Doći ću ti u snovima
Da ti ukradem poljupce
Neka vrijeme samo leti
Još uvijek volim te.......

16.01.2006. u 22:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us