Nobody puts Baby in the corner...

My, my ,my.....

Dakle, ako se pitate jesan li poslala onom krenbilu poruku, odgovor je da.....
"Viruj mi nisi u pravu ako misliš da san se ja oladila, to je sve samo ne istina! Samo se bojin virovat u ono šta govoriš, previše san se puta razočarala..."
Eto, to san mu poslala pa neka on sad sa mojin srcen na dlanu radi šta god želi, niže mogu past samo ljubeći tlo po kojem hoda!!
Al, nema veze, za razliku od Mije, mene ponos nikad nije mučija, nikad ga nisan ni imala!!
Iduću subotu je Limenoj rođendan, i prije je bila govorila da ćemo bit kod nje doma, al danas je rekla da ćemo bit samo kratko i da nakon toga idemo u grad. Ne da mi je pa kamen sa srca, nego ajme.... Mislin, jedna je od mojih najboljih prijateljica, i naravno da bi za nju učinila sve, pa i žrtvovala subotu tako da ne iden u grad, al ovako je ipak bolje!!!!!
E da, bile su sve 4 do mene, i bilo nan je baš super! Pričale smo stvarno o svemu i kad san in rekla jedno moje stajalište za šta san stvarno mislila da će me osuđivat, one su se složile s menon pa mi je pa kamen sa srca.... Baš mi je drago šta se tako dobro slažemo, iako smo toliko različite. Doduše, kad smo pričale o tome Tonka nije bila tu, pa ne znan kako bi ona reagirala na to moje razmišljanje, al ne razmišlja mi sa sad o tome.
Opet san cilo vrime razmišljala o prokletom Andrei, ma ne mogu ga vidit na oći!!! Zapravo oću reć da bi ja njega tila vidit, ali da ne mogu jer živimo, ne daleko, nego ajme!!
Svejedno me straj da ovu subotu neće doć!! Ne znan, jednostavno ne virujen da je moguće da tri subota za redon ja njega vidin i pričan s njin, takve stvari se ne događaju meni!!!
Evo, opet ja sa svojin pesimizmon, makar znan da to puno ljudi mrzi kod mene, al jebiga, to je jedan ogroman dio mene!
Iden sad večerat, nije da mi triba još kila, al eto.... pusa

15.01.2006. u 21:02 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us