Nobody puts Baby in the corner...

Can't belive it......

Iden ja do VIP portala poslat neke poruke i usput pogledan i horoskop.
Ovo piše meni za dnevni horoskop:"Poslijepodnevni i večernji sati obilovat će ugodnim iznenađenjima. Ljubav će biti u prvom planu. Razveselit će vas poziv na izlazak ili ljubavna poruka. Oštroumnost, šarm, komunikativnost i privlačnost bit će vaši zvjezdani darovi."
Nadan se....
I skoknen pogledat za Andreu, on je vodenjak, i evo šta njemu piše u tjednom:"U ljubavi su moguća putovanja u prošlost. Jednu osobu koju nikad niste potpuno preboljeli poželjet ćete ponovno sresti."
A u misečnom mu piše:"Mjesec pred vama bit će buran s aspekta ostvarenja tajnih simpatija, paralelnih veza i ponovnog vezivanja uz osobu s kojom ste u prošlosti imali vrlo strastan flert koji nikad nije bio okrunjen ozbiljnom vezom. Vaša tajna simpatija mogla bi biti već zauzeta, pa put do ostvarenja veze neće biti jednostavan, a uz sve to imat ćete i neke druge razloge zbog kojih ćete svoju simpatiju skrivati od tuđe znatiželje. Mnogo ćete razmišljati o njoj, osobito prije spavanja te maštati kako bi vam bilo zajedno. Nakon nekog vremena shvatit ćete da ste previše zaigrali i da bi bilo najpametnije da sve što prije zaboravite. Osoba iz prošlosti koja bi sasvim slučajno mogla po drugi put odškrinuti vrata vašeg srca neće mariti za to što ste u ozbiljnoj vezi ili čak u braku."
A mogli su nan jednostavno napisat imena, JMBG, šta god žele.... Bar šta se moje strane tiče!!!
Nadan se da će mi večer obilovat ugodnim iznenađenjima.....
Iako čisto sumnjan da će bit potribno, javit ću van ako se šta dogodi. A i ako se ne dogodi. U svakom slučaju me se ne možete otarasit....
Pozdrav mojoj Antoniji, ma nisan ja mislila na tebe kad san ono napisala, već na ostatak društva...... A mi se vidimo večeras, i bit će nan super, i raspalit ćemo onu pismu od Parnoga, i ludovat ćemo, ao dređena gamad će moć samo patit šta su nas izgubili!!!!!!!!!!!!!!!!!! pusa

14.01.2006. u 15:16 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us