Nobody puts Baby in the corner...

STOP before you go and break my heart...........

Dakle.... Evo napokon i mene. Posljednjih dana više uživan čitajući blogove!!!! A koje?? Otkrila san toliko novih blogova u kojima cure sjajno pišu dnevnike kao da su u Hogwartsu, bilo to u doba Harrya ili njegovih staraca!! Famozno... Na nekima ćete naći i moj lik pod imenon Diadra Ayshwary, prelijepa Raveclawka, podrijetlom iz Indije....... Sigurno ste već svatili da san i ja HP fanatik. Ma dobro, ja sam općenito fanatik za sve dobre knjige!!!!!!!!
Da se pribacimo mi u pravi život....
Prvo san ujutro bila u gradu sa Mijom i Tonkon. Bilo nan je super, iako ja još uvik nisan svatila zašto smo išle... Al dobro!!! Bar smo gledale šta ćemo kupit Limenoj za rođendan koji je 21. siječnja!!!! Jedva čekan.... Ma di god mi bile, i šta god mi radile, bit će nam, "ono, fakat super"!!!!!!!!
Popodne san išla sa Einsteinom do Medene, bar smo planirale ić.... I taman nakon šta smo prošle Segetsko igralište, svatile smo da ne osjećamo ni guzicu, ni iti jedan drugi dio tijela, pa smo se vratile nazad, i otišle smo do Tonke, di je već bila Mia. A kad smo opet prolazili kraj igrališta.... Da, da..... Andrea je bija tamo. ne virujen da me vidija, bija je okrenut leđima prema cesti i igra je, kakvog li šoka, nogomet, tako da.... Al ja san njega vidila, i to mi je bilo i više nego dovoljno.
Pitala san jednog njegovog prijatelja šta je reć da je Andrea bija u gradu, al je reka da nema pojma, i rekla san mu da mi prova saznat jel ide i ovu subotu, al mi nije odgovorija. Ma znan da neće, zašto se uopće zajebajen razmišljanjen o njemu?????
Kad smo došle kod Tonke, malo smo prislušavale cd-ove. Mixevi su stvarno bili super: prvo je na jednom počela svirat Moje prvo pijanstvo, i malo mi je falilo da ne počnen cmizdrit, a onda je na drugom cd-u bila You were allways on my mind od Elvisa, i tek san onda poludila...... Šta je nekome stvarno u interesu da ja počnen revat ka kišna godina??!!!!!!!??????????????????
al dobro...... I da, kad je počela ona "My, my, my" opet san se sitila ovog lita i jednog konobara koji me odjeba, ne na kubik, nego na desetu potenciju, ali mi se i dan danas sviđa..... I hate you, you litlle bastard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nakon toga smo išle do grada, i sile u dobrog starog Đovanija.... Ma šta bi mi bez njega???
Računale smo koliko je likova ovaj tjedan upalo Miji. 4 lika...... Meni je cili moj život upa jedan jedini lik i to Ivan!!!!! WHY, LORD??? WHY????????????????????????????????????????????????
A onda ju je zva neki lik da jel bi se mogli nać na piću, a ona je po običaju morala bit maksimalno bezobrazna prema njemu. Jadan lik..... I onda kad ju je drugi put zva, na nagovor mene i Tonke, bila je malo simpatičnija, al još uvik ne dovoljno.... Onda je bolesnica dala meni mob, a on je da svoj nekom prijatelju. a upada meni ta budala da mu triba "cura za opuštanje" jer za par dana ide u vojsku, na šta san mu ja samo ljubazno rekla da je onda nabasa na krivu žensku. a on meni da neće vidit žensku 6 miseci, da će doć u napast da bude s muškima... I taman kad san ja započinjala svoj govor da nek se on slobodo vata s muškima, da su homoseksualci super, on vrati mobitel onom liku, a ovaj mene zbunjeno pita da jel to ja njemu govorin da se vata s muškima.... A crnjaka........
I think that this is it for today!!!!!!!! Neda mi se više pisat, a i neman o čemu. al ako se šta dogodi, javim vam se!!!!!!!!!!!!!!! Ciao!!!!!!!!

12.01.2006. u 20:44 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us