Nobody puts Baby in the corner...

All I know is I'm lost without you....

Hello, gamadi!!!
Evo, ja san van se probudila prije nekih uru vrimena, al san sve do sad ležala u krevetu, gledala Andreinu sliku i razmišljala o tom malom gadu....
Svi mi govore da san ja predobra za njega. Sinoć san srela moju jubu koja dobro zna koliko je meni stalo do njega, al svejedno ne može svatit da ja patin za njin, prija iz kaštila mi to govori, antonija.... Al ja znan da je on predobar za mene!!! Ma sve ja znan, i da je dvoličan, i da je ženskar.... Al mi je svejedno previše stalo do njega!!!
I sad san išla čitat stare posteve, i svatila san da san još prije napisala da je jedna od stvari koja me koči da buden sritna s Ivanon, Andrea, i sad, niti tjedan dana nakon toga, ja Ivana ostavin upravo zbog Andree!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa ja san stvarno vidovita.....
Nisan sigurna oću li danas na kavu, da mi mater ne bi šta srala sutra kad buden išla do medene.
Ajme, sanjala san da je bija Badnjak i da smo ja i Mia bile u Medenoj, i da su se svi tipovi kupali, pa da smo mi jedine ženske skočile u more!!! Tako smo se ja i ona jedine ženske na dan škole u osnovnoj bacile u more na rivi!!!
Image Hosted by ImageShack.us

I tako.... Javit ću van se ja, ne znan oću li danas, al veoma brzo!!!! pusa!!!!!!!!!!!!!!!

Once upon a time I was falling in love
but now I'm only falling apart.
There's nothing I can do,
total eclipse of a heart......
Once upon a time there was light in my life
but now there's only love in the dark.
There's nothing I can do,
total eclipse of a heart......

10.01.2006. u 12:12 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us