Nobody puts Baby in the corner...

Here I go again!!!!!!!!

Još jedan dosadan dan,
budim se, podne je,
u mojoj sobi nema te...
I sve bih dala da znam
zašto kiša ne prestaje,
zašto ne volim osmijehe......

Jedna dobra stara pisma od ET-a....
Dobro, podne je već bilo prošlo kad san se ja probudila, i nisan ni očekivala da će on bit u mojoj sobi, al jedna od najprikladnijih pisama za ovaj dan...
Prije nekih po ure Ivan mi je posla poruku Šta radi moja mala? Tila san zavarit... Koji dio mene je mali??? I tako smo se skroz kratko dopisivali, a šta ću mu ja, i sam je reka da leži i pokušava zaspat, pa san mu ja poslala pusu za laku noć, u biti lako popodne, al dobro.....
Lik mi je drag, i sve to, al ni ja ni on nismo sigurni u ovu vezu, tako da baš i ne virujen da će od nas išta bit....
Našla san na internetu neki test u stilu Kako se ljubiš... Here are my results!!! (za one, koji kao i ja, razume engleski!)

You're a Playful Kisser

Kissing is a huge game for you, a way to flirt and play
You're the first one to suggest playing spin the bottle at a party
Or you'll go for the wild kiss during a game of truth or dare
And you're up for kissing any sexy stranger if the mood is right!
What Kind of Kisser Are You?

Neznan koliko je baš točno, al ajmo reć da pomalo i je....
Pozdrav mom malom Einsteinu čiju san sliku napokon nabavila!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Aj dobro, moj je Einstein lipši......

04.01.2006. u 16:12 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us