Nobody puts Baby in the corner...

Oko moje sanjivo, davno se razdanilo, pođi tajno, ljubim te, da nam neko ne dođe......

Uglavnom, upravo san se vratila sa kave. Prvo san se našla s Tonkon, pa je došla Mia. I tako smo mi sidile, pričale i sprdavale se do 6 a nakon toga je doša Ivan, pa su se primistile za drugi stol.
I tako smo mi pričali, ma više se ne mogu ni sitit o čemu. znan da smo bili komentirali kako nan je bilo u subotu, kako je on bija totalno pijan i da se ne sića pola stvari koje su se dogodile, da je izgubija jaketu i ključ od kuće. Onda je komentira kako Mia non-stop bulji u našem smjeru i čeka kad ćemo se više poljubi.
Onda je upa da san pogodila kad san mu još prvi put rekla da su vage (horoskopske) neodlučne. Pita on mene jesan ja neodlučna, a ja njemu da san ponekad neodlučna, i onda me pita u vezi nas dvoje jesan li odlučna, i priznala sam mu da nisan, jer da se sve stvarno prebrzo dogodilo i da ga nisan stigla upoznat, a to mi je najvažnije da mi ka osoba odgovara.
Reka je da ni on nije siguran, da su mu svi prijatelji rekli da san lipa, da su svi očekivali da će doć neka ružna ženska, pa da in nije ništa bilo jasno, a on da svejedno nije siguran, jer se sve brzo dogodilo...
Onda je reka da misli da bi svejedno tribali pokušat, jer da nemamo šta izgubit i da me ne bi tija povridit. Ja san mu rekla da se ne muči ako je to zbog toga da mene ne povridi, jer da mene baš i nije tako lako povridit, a i da mi je lakše da mene neko povridi a ne da ja nekog povridin...
al eto, skupa smo, dali smo šansu našoj vezi, a ako ne uspije- nikom ništa. Široka nan polja..........
Šta ja znan, bilo mi je lipo s njin, al opet... Šta ja znan, još uvik to nije onaj osjećaj koji iman kad san u vezi koju zapravo želin!! Al opet, recimo da san opuštenija nego šta san bila jučer u vezi svega toga!
Ako ništa drugo, onda zbog toga jer mi je lakše ovako trošit kalorije nego ić u teretanu!!!

03.01.2006. u 20:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us