Nobody puts Baby in the corner...

Napokon!!!!!!!!!!

Sorry šta van se tek sad javljan, al nekako se kroz ovih par dana nikako nisan mogla dočepat kompjutera,
a i onda kad san mogla ić na blog, nisan imala snage, volje, živaca... A bilo bi bolje da san odma sve
napisala jer mi se ovako sve povlači po glavi, i ne da mi spavat, disat. osjećan se ko da me guši.
Dakle, ajmo mi sad ispočetka................
31.12.2005., Trogir ---- Subota
Napokon je došla ta dugo željena subota.... Prvo san ujutro bila na kavu sa Mijon, tonkon i Einsteinom.
Sidile smo u Royala i raspravljale o svin mogućim načinima kako bi ta večer mogla izgledat. Čin san došla doma,
polagano su počele pripreme, a oko 6 manje 15 krenila san do Einsteina jer je bija dogovor da sve dođemo
do nje i tamo se spremimo. a Tonka je i spavala kod nje. i večer je počela super. Dok smo bili u Einsteinovoj
sobi, zva me Ivan, da se dogovorimo kad ćemo se nać, al se praktički ništa nismo ni dogovorili, pa san rekla
da ću mu se javit kad dođen u grad. Oko 9 manje nešto krenile smo u grad, sve skockane da muškima
sline cure........ i taman mi kraj kolodvora meni zvoni mobitel i kaže mi on da je u Robinsona da dođen.
Ja kažen da ću doć. a mene crnjak, i to kakav................... I tako smo mi odlučili malo se prošetat po
gradu dok se ja ne skuliran i dok ne odlučimo kako ćemo i šta ćemo. naravno da nan tek onda nije bilo
jasno šta ćemo napravit. Nakon šta san obljubila pola grada, jer bi na svakih 5 metara srela nekog koga
znan, pošaljen mu ja poruku je li još u Robinsona. I zove on mene da ja dođen, da me on čeka ispri
Robinsona. I krenem ja..... u boj!!!!!
Pošto su sve moje prije rekle da je njima crnjak, one su me samo otpratile do kafića i odmarširale nazad...
A jeste mi podrška........ I pruža on meni ruku, standardno upoznavanje, doduše po drugi put već!
Kad san ga vidila, odma san ga se sitila, al prije ne bi pa da si Bog!!!!!!!! I tako smo ušli u Robinsona,
odma mi je naručija piće, i otišli smo da me on upozna sa svojin društvom. Naravno da se nikom ne sićan
imena. Osim jednoj ženskoj, i Marinu kojeg san još prije upoznala. I tako smo mi pričali on govori da se
boja da ću ga odjebat, da ću se samo okrenit kad ga vidin, da me se sitija ćin me vidija al da se nije ni nada
da san ovako lipa(lik je patološki lažljivac) bla, bla, bla... i tako, sidin ja na njemu, jer nije bilo mista,
i govori on svojoj priji -ovo mi je cura,tj. bar se nadan da će mi bit.- a ona njemu -pa lipa ti je
cura (laže selo, lažu ljudi.......), mislin i ti si lip- LOL
I tako smo bezveze pričali, pita me da oćemo li bit skupa, ljubili se, nazdravljali s ostatkon ekipe i međusobno,
pa smo išli plesat...... I tako, i počne on meni govorit da ja nisan ni svjesna koliko on mene
voli (WHAT THE FUCK???????????) i to je ponovija jedno dvadesetak puta. govorin ja njemu da mi
ne govori to, da je pijan i da se znamo tek tjedan dana, da nije svjestan šta on govori, a on meni da
on može bit koliko god oće pijan, ali da on zna šta osjeća prema meni... to mi je pomalo zasmetalo,
jer..... On mene ne može volit!!!
Super mi je bilo s njin i sve to, al mi je već tad počela falit moja ekipa, za koju bi dušu dala....
nije isto bez njih.....
oko 11 i nešto smo krenili u Monaca, tamo smo naručili piće, al je bilo totalno prazno, pa smo otišli
u Dijamanta. Tamo mi je bilo super!!!!!!!! onda smo malo prije ponoća odlučili se vratit u Monaca,
i taman smo došli kraj Monaca i sili za stol vanka kad je zvonilo za ponoć.... Ljubili smo se u komadu
nekih 15-ak minuti... Bar mi je osoba muškog spola čestitala prva, to navodno donosi sriću u ljubavi.
A vidit ćemo!!!!!!
Onda smo se popeli na kat i tamo plesali i ljubili se... Oblilo mi se oba glavu, i to kako...
Oko 2 i 30 smo izašli vanka, malo sili da se odmorimo i čitan ja poruke šta san dobila, i on čita s menon,
i dolazin ja do poruke od jednog prijatelja- Sritna ti nova godina-, pita on mene ko ti je to.
Ja njemu ma jedan prijatelj,a on meni -Čini se meni da se prijatelj malo napalija...-!!!!!!!!!
A ja ga blido gledan... Između kojih si ti redaka čita?!?! ja govorin da nije, da smo mi dobri prijatelji
(ovde će moje prije skužit aluziju na jednu pismu....). I tako san se ja dogovorila s prijama da me čekaju,
pa da iman s kin ić doma. I tako smo se rastali. Čoviće, još smo od prošle godine skupa....
I iden ja priko velikog mosta i sretnen 4-icu svojih prijatelje, i čestitan ja svima njima Novu godinu.
nadan se da nije gleda jer normalno da su me svi poljubili, mislin onako kako se čestitaju takve stvari,
a koliko je ovaj ljubomoran....
I siđen ja s mosta i sretnen još trojicu prijatelja, i među njima jednog od svojih najboljih prijatelja
koji je vidljivo bija pijan ka maca... I tako se ja izljubin i s njima, s tin da me ovaj moj naj prijatelj
cilo vrime grlija (bija je pijan, svatite ga) i govorija mi kako mu je drago šta me vidi, i takve gluposti
u stilu da me mora još samo jednon poljubit..... PIJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I tako san se uspila nekeko dovuć do vrata od grada. Ja san znala da mi je usna bila natekla jer me on
slučajno bija ugriza kad nas je neko gurnija,al nisan znala koliko je natekla. I dolazin ja do svojih prija,
i čestitan in ja i pitan ih jel mi usnica natekla. One samo gledaju u mene ka tele u šarena vrata i klimaju
glavon. -Jel puno??- pitan ja. A one -aha...- i pogledan se ja u ogledalo..... AAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Majko Božja......... A još kad san se doma vidila u
veliko ogledalo..... a jedna mi makne jaketu s vrata i govori mi da sn puna ugriza!!
A Einstein mi govori da mi se cila šminka razmazala i da šta san ja radila.......
I nekako se doguzan doma odlučna da ću stavit led na usnicu, da će to splasnit i da će puder prikrit
tragove ugriza.... Ulazin u kuću a starci su baš tu večer rastegli kauč i odlučili spavat u dnevnom boravku.
Šta znači, nema leda................ ulazin u kupatilo.... O, MOJ BOŽE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JESAN LI JA UPRAVO DOŠLA SA SNIMANJA HORORA ILI SA DOČEKA JEBENE NOVE GODINE????????????????
Šminke je bilo svugdi samo ne na očima, livi dio gornje usnice je bija trostruko veći nego šta je
normalno.... izgledala san kada Dr. Glumičić nije zna šta radi..... I gore..................
Skidan jaketu imajicu sa sebe a vrat............. sav u nijansama omota milke i boje mojih gaćica
(bilo je Silvesrovo, pa su morale bit crvene....)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zahvaljujen Bogu šta mi je stara spavala....
Odma pod vrili tuš da mi šta prije nestanu modrice s vrata, skidanje šminke, i stavljanje usnice
pod ledeni mlaz vode... nakon toga tona pudera na vrat, da bi koliko toliko prikrila ono št izbrisat ne mogu,
raskuštravanje kose da bi prikrila ostatak vrat (eto van odgovor na pitanje zašto se neću ošišan....).
Ulazin u kužinu i otvaran frižider da vidin ima li nešto dovoljno ledeno da stavin na usnicu,
a budi mi se mater. Zatvaran vrata od frižidera svon forcon da mi ne bi vidila lice od svitla iz frižidera...
vraćan se u sobu i žalin nad svojon sudbinon. Kad me mater ujutro vidi, ubit će i ovo malo jadnog
života u meni.... Razmišljan bili mi bilo bolje da se odma sama bacin s ponistre...
Šaljen Ivanu poruku da izgledan ko da me neko dobro nalema.... Iden leć....
HAPPY NEW YEAR TO YOU TOO, SUCER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.01.2006., Nedilja
Budin se u 2 i 30 popodne a ne bi ni tad da me mater nije digla zbog ručka.
Prije nego me mater stigla dobro pogledat, trčin u kupatilo, stavljan još kil pudera, namištan kosu
i ulazin u kužinu. I tu ide moja slavna gluma za koju bi stvarno tribala dobit Oscara.
-Pogledaj kako mi je usnica natekla kako san se sinoć ugrizla!! Neko me gurnija pa san se
ugrizla svon snagon..._ upadan ja starcima skoro pa plačnin glason. malo su srali al san ih uspila smotat.
Stara je popušila, a stari je sumnjičav sija za kompjuter i dobacija sebi u bradu da san se ja
to s nekin ljubila.... A ja namjerno dobacin -e, da bar...- Budući da san s ton usnicon izgledala
ko da san sad izašla iz rata, nisan morala ić kod babe i dida. Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Popodne san otišla kod Mije, da joj pomognen nešto za blog, a nakon tofga smo išle u grad di
smo se našle s Tonkon i Einsteinon, pa smo s njima išli na kavu, di san 6 puta morala prepričavat
šta je bilo, kako je bilo....
Kad san se uvečer vratila doma, počela san svačat da ja zbog te svoje veze opet nisan onako
happy koliko bi tribala bit, ni upola onoliko koliko su drugi happy zbog mene....
I postoji nekoliko razloga zašto. Jedan je od njih šta ja nisan navikla da mi stvari padju s neba,
ja san se uvik morala krvnički borit da bi dobila ono šta bi tila, pa čak ni onda ne bi to dobila, koliko
god ja to želila. A ovaj put.... Sve se dogodilo toliko brzo... Nije bilo one blažene strepnje šta će bit
ako me odjebe, nije bilo napetosti....
I ne samo to, ja nisan navikla da se neko zanima za mene... ja nisan taj tip osobe...
Uvik san ja ona koja pati...
Nisan ni toliko happy jer šta god da napravin, mislin da je loše... ako ostanen s njin, lažen mu!!
Osjećan se da ga varan i lažen mu, jer ova veza nije nešto šta san ja stvarno tila.... bojin se ostavit
ga jer znan da ću ispast teška glupača, a i ne želin ga povridit. a opet, teško mi je.... Šta god da napravin,
ćinin krivu stvar....
I mrzin ga šta mi je reka da me voli! Mrzin ga zbog toga!!!!!!!! Jedina osoba koja mi je to rekla u cilom
mom životu, slomila mi je srce na milijardu komadića, i ostavila me bez uputa za sastavljanje.
Tribala su mi stoljeća da ga sastavin, i iako su neki djelovi krivo zalipljeni, sad je tu i glumi da radi,
da funkcionira...
Kad mi je reka da me voli, tila san ga ubit!! Kako mi se uduđuje govorit nešto takvo, nešto šta je
najveća laž ikad izrečena??? Znan da zvučin jebeno glupo, al takva san... Ne mogu zaboravit taj dio
svoje prošlosti koji me i dan danas boli, i nikad ga neću zaboravit.... Ne mogu se prisilit na to!!!!!!!!!!!!!
I to šta mi jer govoija da san lipa............ zašto su ljudi skloni govorit takve laži koje nikom ne pomažu??
Koje su tu samo da daju nekakvu lažnu sigurnost i pružaju je veoma kratko, a kad je prestanu davat,
vrate se da se osvete i još se osvećuju s kamatama i obliju ti se oba glavu stotinu puta gore nego šta bi
bilo da nikad ni nisu bile tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znan da van je teški svatit o čemu ja tu sad bulaznin,
al ja van ne mogu to sad objasnit... to su stvari u mojoj glavi koje pokušavaju sve odjednom izać iz mene,
koje pišu ovo umisto mene a da ni same ne znaju kako da se oblikuju.... Znan, glupa san....
al mrzin kad mi kažu da san lipa! Zašto mi lažete?? To mi je prvi reka isti onaj lik koji mi je jedini reka
da me voli... A šta mi je učinija već je poznato!!
Kako nakon toga povirovat u to i nadat se najboljemu? Kako??

Danas mi je posla poruku da se nije moga prije javit poruku jer nije ima love. I reka je da je u subotu
izgubija jaketu i ključ od kuće. Odgovorila san mu da san ja izgubila naušnicu i da izgledan ko da me
neko primlatija i da neman više love na mob. Lagala san, iman love, al nema snage dopisivat se s njin!!
znan da san glupa i jadna, i nezahvalna i da ga nisan zaslužila, al nekeko se ne mogu prisilit da se dopisujen
s njin. a znan da san jadna, i da bi ova veza mogla bit super, al..... Kako objasnit srcu da mora zaboravit
Andreu?? To van je jedan lik od ovog lita zbog kojeg još uvik patin iako znan da san je njemu bila niko i
ništa, i da se on mene ni ne sića i da su sve njegove rići bile laži i obmane, svejedno ga volin......
Ne, ne volin ga, to je nešto šta ne smin reć, jer ljubav je farsa!! Do njega mi je jebeno stalo i ne
prođe mi dan da ga se ne sitin iako ga nisan vidila već jebena 4 miseca!!!!!!!!!!! jednostavno nakon
njega niko nije ono šta ja želin, ko da me upropastija za sve druge a da između nas ni nije bilo ništa!!!!
Mrzin samu sebe šta san takva kučka prema njemu, al ne mogu si pomoć tila ja to ili ne.....
I dok san bila maloprije u gradu posla mi je poruku da bi se mogli nać sutra na kavi,a ja san odma u
sebi počela smišljat izlike zašto ne mogu ić s njin, mislin je da san se već prije bila dogovorila s jednon
mojon prijon al da se zapravo želin nać s njin lako bi ja mogla izvuć se iz svega toga.... I poslala san mu poruku da ću mu se još javit jer da još nisan sigurna oću moć..... Boli me šta mu lažen, al šta mogu??
Meni je puno lakše kad povride mene, tugujen neko vrime i onda me prođe, al me više od ičega boli
kad ja povridin nekog drugog, jer ja s tin živin ostatak svog života, to ide na moju savijest!!!!
Zbog toga saže sad nalazin u bezizlaznoj situaciji!! Al znan da mu moran dat priliku, da mu moran
dat šansu da ga zavolin, odnosno da počnen nešto osjećat prema njemu, al nije lako...
i baš se poklopilo da iduću suboru sve moje prije idu negdi, i da Mija neće imat s kin izać tako da ću
ja morat ić s njon!! I kad san ja to saznala, ja nisan bila tužna, nego san bila happy!! ja nisan normalna!!!!
al, na kraju ću sredit tako da ja iden s njin al da ide i Mija s nama, iako bi najrađe išla ja sama s njon!!!
Znan da nisan sva svoja, ja svoje prije viđan svaki dan i onda kad prošlu subotu nisan provel s njima,
falile su mi ko da ih nisan vidila 2 miseca!! Potpuno san svjesna dubine svoje nenormalnosti,
al nema mi pomoći.......
I jučer dok san sidila na kavi s prijama govore one meni da in se ispunila novogodišnja želja.
Ja ih pitan koj, a one meni da ti nađeš momka. meni su oći bile pune suza!!! One za novu godinu
požele nešto za mene i to se ostvari a ja se svejedno usudin bit nezahvalna.......
Koliko ja samo moran bit glupa i bezobrazna da buden takva?? Nisan zaslužila ni Ivana, ni njih,
ni jedan momenat njihove pažnje.... TONKA, EINSTEIN, MIA, LIMENKA - VOLIN VAS VIŠE OD
IČEGA NA PLANETI I ŽA MI JE ŠTA SAN TAKVA GLUPAČA I ŠTA NE ZNAN DOVOLJNO
CIJENIT TO ŠTA STE UZ MENE!!!!!!!!!!!!!
Glupa san ka kurac, samo šta čak i on ima neku svoju svrhu, a ja očito neman!!!!
I danas sidimo u Đovanija, do našeg stola sidi ekipa muških koji znaju Ivana i sprdaju me da
san ja gospođa (tu ide njegovo prezime...), i ja se samo nasmijen i kažen da se još uvik nisan
udala a u sebi gorin od... ma ne znan ni ja od čega- od ljutnje, tuge, jada, razočaranosti...
Znan samo da se osjećan loše!!!! I još pričan s Limenon kako nisan sritna i sve to,
i govorin joj da to nije to, a ona meni kako ona misli da bi to bilo to samo između mene i x-mena...
To van je onaj lik ćiju je poruku ivan vidija i koju je komentira. To je moj prijatelj,
koji je meni uvik boija više od prijatelja, ajmo reć da je ono šta ja osjećan za njega
savršeno opisano u pismi Dobri prijatelji od hladnog piva....
malo mi je falilo da se rasplačen.... Da, s njin bi to stvarno bilo to....

02.01.2006. u 22:43 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us