Nobody puts Baby in the corner...

Moj Ivane.....................

Par pismica koje me podsjećaju na njega............
Dala mi je da je ljubim malo,
Sad je nema, kad je meni stalo.....

U dugim zimskim noćima,
dok vjetar nosi sječanja,
a ja se pitam jesi li,
jesi li me ikad voljela.........
A da je sreće bilo,
ti bi sa mnom spavala;
a da je sreće bilo
djecu bi mi rodila......

I mislim na tebe sad,
a s tobom koji je vrag?
u našim tjelima
gori plamen, znam.
Ja sam ti sve,
sve što ti treba,
JA SAM TI NAJBOLJE OD SVEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ti si momak ta pobjede,
dvije prave riječi bit će dovoljne:
plava zvijezda na nebu sja,
ti si onaj koji tajnu zna.
Hajde da ludujemo ove noći,
hajde zaljubi se u moje oći,
tvoje su usne kao čokolada,
to mi se dopada.................

Znan, sve do jedne su umobolne, ali svejedno kad ih čujen, baci me u depru!!!
Upravo mi je reka da se ni on ne sića moje face. a sad mi je napokon sve jasno!!!! Pa normalno da mi se javija kad se uopće ne sića kako izgledan.... Al reka je da ako ne budemo jedno za drugo, da ćemo ostat prijatelji. Pa naravno, može mi skuvat svog prijatelja koji mi se sviđa još ovo lito........
Kučka san di srži. Jebiga!!!!!!!!!!!!!!

29.12.2005. u 20:54 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us