Nobody puts Baby in the corner...

A new day has come....

Probudila san se u 11 i nešto, a vjerojatno ne bi ni tad da me moj mali Einstain nije nazva na telefon. Danas bi tribala ić s njon na kavu. Mislin stvarno, ljudi se moraju rezervirat da bi dobili mene na par sati, zato budite sritni šta me vi ovde možete nać kad god poželite.....
jučer san do 2 sređivala blog jer nikako ne mogu spavat, a nakon toga san još gledala neki filmić na dvd-u. Napokon iman DVD player i to još u svojoj sobi!!!!!! To mogu zahvalit sestrinom momku koji je sebi kupija kućno kino pa je nama da svoj DVD. Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinoć mi je posla poruku jedan lik iz mog bivšeg razreda, jedan od mojih the best frendova. Baš me razvesalija!! Moran se i s njin nać na piće ovih dana... Big kiss za mog antonija, iako znan da on ovo ne čita.
Image Hosted by ImageShack.us
Kakvog li šoka, sinoć san opet sanjala Ivana... Daj mi se goni iz glave, sine Božji, naporan si!!!!! DOSTA MI TE JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma, who am i kiding??? Ma sve bi bilo dobro da ja znan šta se dešava. ako neće bit ništa, ok, ako oće, opet ok, samo nek mi neko reče!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ova situacija me živcira, i to opasno.... Opit ću ja njega opet, pa ćemo vidit ko će koga........
myspace

images for blogs


jutros, otvorin ja Mijin blog, i samo šta nisan pala sa stolice... Ma nije moguće da tome ide u Zg??? Mia, ne zajebaji me. SAmo da je mislila na nekog drugog. Please, Lord, pleaseeeeeeeeeeeeee.....
A ako ga i ne bude, mi ćemo je razveselit, nema problema za to. ako ne bude, on je na gubitku, koliko god mi to bilo bolno, ona stvarno može imat svakog lika u jebenom gradu (osim Ivana, on voli samo crnke.....cmok) a za njega ionako veći dio grada misli da je peder. a ako ga iko može preobratit, onda je to moja Mia. You go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joj, skoknite na I tako dalje blog, to van je od mog cvrčka, pa joj ostavite par komentara i razveselite je. a to bi i meni dobro došlo........
Baš san razočarana šta nan totalno sexy teenager nije napisa najnovije dogodovštine. I onda on meni kaže da oden pojebat nešto ili something (nešto je napisa na našem jeziku jer nije zna kako se piše....SOMEONE!!!) , i da se zamaran glupostima.... Ma sine, aj se mazat sa onih PAR labela koje si kupija za svoje mekane usnice...... Ha, ha, ha...........
SAd me je sestra najranije ujutro natirala da radin 2 cd-a..... A neće da sama nauči iako joj uvik pokazujen. Moran prestat bit ovako dobra prema njoj....
Jučer ja nisan tila ić marendat (u 1 popodne.....) i onda su je starci napali da al mi je opet govorila da san debela.... Otac joj je reka da se ne igra..... LOL..... ona van je viša od mene a ima 6 kila manje, pa je starci non-stop tiraju da jide, to su van teške pišancije kad je se oni uvate. kad god je otac vidi u kući (šta je u biti prava rijetkost, jer nje nikad nema, al ne žalin se....), samo je pita jel šta jila...... I'm so evil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And I enjoy it..........
Vjerojatno ćemo se čut još 20 puta danas. Kad bi se bar nešto dogodilo bitno, pa da vas ne moran zamarat glupostima. Ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29.12.2005. u 12:48 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us