Nobody puts Baby in the corner...

Kratko, al jasno

Hello, people!!
Evo van se samo javljan prije nego šta oden vanka. Kakav šok, opet na kavu. Moran pričat s jednon prijon, nešto je ljuta na mene još od subote, a ako je to zbog toga šta san zabrijala s onin likon, onda neznan šta da joj kažen, ja mislin da nisan učinila ništa loše. Šta vi mislite??
Ajme, molin vas skoknite do totalno sexy teenagera, dobro ćete se nasmijat. Lik je totalno maka.... Znan da nas ima svakakvih, ali ono je nešto!!
A da, dogodilo se nešto: NAPOKON NISAN SANJALA IVANA!!!!!!! Šta znači da san se napokon naspavala, pa san dobre volje!!
Nije mi do tebe stalo
ni ne trepnem kad to kažem
a u sebi glas čujem
mili Bože, kako lažem....

Znate šta me stvarno živcira?? Već nekih dobrih 8 miseci, za koga god da se ja zaniman, ili je konobar ili je upisa konobare ili ima vlastiti kafić. Pa dobo, znan ja da u ovom gradu nema baš nekih pametnjakovića i da po svakom stanovniku dođu 3 kafića, al ovo je stvarno pretjerano. A kakvog li šoka, i Ivan je konobar.... Why, lord????????????????? Why???????? Mislin, neman ja ništa protiv konobara, bar su dovoljno jaki da me uspiju dignit (budući da težim poput mladog kita ubojice i jer me je lakše priskočit nego zaobić), al me svejedno počinje lagano pilit u mozak....
Maloprije san provala šta ću obuć u subotu. Kvragu i lažna skromnost, al stvarno ću dobro izgleda. Ne toliko zbog same sebe, nego zato šta je roba dobra. a i moje nove čizme!! napokon san ih kupila, pa san happy.....
Ok, ovo prestaje bit kratko, a još manje jasno jer nema veze s mozgon, pa mi je bolje da se oden spremat za na kavu. I daj mi recite je se slažete s mojon prijon koja je ljuta na mene zbog onopg u subotu..... Ciao, ljudi!!! Hugs & kisses

28.12.2005. u 16:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us