Ends
made by martynicadizajn.blog.hr

_.:°Nešto o nama°:._

Moje cjenjeno ima je Marko.....wave
Iden u Gimnaziju MIJOCthumbup
2.b razred
Treniram: WATERPOLOnaughty
Iman 15 godina
Slušam: najviše rap, tj. hip hop, a još od drugih stvari slušam sve pomalo osim cajki, mateal i drugih stvari slučnih tomu.

I das is it.
Ockej.

moje ime je ema..............
iden u OS Bartula Kasica..............
treniran KOSARKU inace najbolji sport
iman 14 godina koje san napunila u 6 misecu
slusam sve strano,domace osim metala cajki i narodnjaka(ali ima i ta pisma koja dobra pa poslusam)
volin naravno svoju obitelj i prijatelje
iman 2 sestre starija se zove matea a mlada tina(najbolje sestre na svitu)
ako san sto zaboravila..........ma nema veze.............
ciaooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_.:°Evo naše MSN adrese°:._

Marko: markojukicsosa@hotmail.com

Ema: ema.mestrovic@hotmail.com

 

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Svašta pomalo

_.:°Linkovi naj-blogova°:._

Evo prvo moji, tj. Markovi:
_.:°Bekać & Luce°:._
_.:°Mateić Juragić°:._
_.:°Inica°:._
_.:°Tija°:._
_.:°Nino°:._
_.:°Ivka°:._
_.:°Srdelica°:._

srijeda, 25.07.2007.

_.-:˙~Ema Meštrović~˙:-._

Evo ljudi moji puklo mene da napišem post o jednoj curi koju znam još od pelena.
Ta cura se zove Ema i ona mi je najbolja frendica i prva susjeda.
Evo prvo ću okarakterizirati njene osobine.
Ona je do svoje 13 godine bila tako rečeno curica kojoj je prva stvar na pameti bila košarka, a nakon 14 godine je počela izlaziti i opustila se dosta, iako je malo zajebavaju ove ozljede koljena i druga smeća, ali to nema veze, jer da ona ostane bez noge opet će mi biti najbolja frendica, ALI TO SE NEĆE DOGODITI DA JE NE UREKNEM. Inaće je jako strpljiva osoba koja će poslušati sve oko sebe i dati pravi savjet. Bit će ti uvik uz tebe kad ti je teško i neće te iznevjeriti 100%.

Evo pokušati ću je opisati u 5 rečenica:

1. Spremna na sve i za sve
2. Izvrsna sportašica
3. Super prijateljica
4. Zgodna cura
5. Ne umišljena i nesebična

Bilo je teško hehe. Ma šalim se.

Inače ja i ona se znamo tako rečeno još od pelena. Ja sam nju voza u kolicima hehe
Ona ima još dvi sestre: starija Matea i mlađa Tina.
Ima mamu Olju i tatu Elvisa.
Ima dida Milu i baku Noru i dida Tomu i baku Biserku
Ima tetu Maju i tetka Olivija
I to je to što znam iako ima big family.

Nešto ću još reči o njenim rezultatima u košarci.

Sada točno neznam ali ima ona medalja doma. Bila je prvakinja Hrvatske sa junorkama i tako.
Neka ona to napiše posli.
Ajte ljudi bok.

Pozzzz

|komentiraj 160| printaj| #|

 

 

 

 

 

subota, 21.07.2007.

Novigrad Dalmatinski

evio ove dane san bila u novigradu...........................
bila je ludnica svaki dan spavas do 1h rucas i ides na morecooli igra se odbojka tj.lori je igrala a ja san gledala eekposto nesmin igrati,a posli mora spremanje za vani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najbolji dio dana.................
Lori i ja smo se svaki dan najmanje 2ure spremale a kako nebi kad ima dobrih muskih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prvo bi isle u kafic loris na piceparty onda na plazu pa u kamp uglavnom bi bile posvuda u novon a negdi oko 1ipo bi isli do pekare na lisnata i sirnice.................
kod pekare bi se jos zajebavali pa isli doma................
ajme a danas san se morala tj.morali dizati u 8ipo jer san ja isla kod doktora u zadar za kolino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbang
evo i sad san u zadru jer mi je mami rodendan pa navecer festa a sutra kad se dignen opet u novi,fala bogu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aj ljudi uzivajte!!!!!!!!!!!!!!!!!
puno komentara ocekujen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ciaoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavemah
kiss


|komentiraj 19| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.