Ends
made by martynicadizajn.blog.hr

_.:°Nešto o nama°:._

Moje cjenjeno ima je Marko.....wave
Iden u Gimnaziju MIJOCthumbup
2.b razred
Treniram: WATERPOLOnaughty
Iman 15 godina
Slušam: najviše rap, tj. hip hop, a još od drugih stvari slušam sve pomalo osim cajki, mateal i drugih stvari slučnih tomu.

I das is it.
Ockej.

moje ime je ema..............
iden u OS Bartula Kasica..............
treniran KOSARKU inace najbolji sport
iman 14 godina koje san napunila u 6 misecu
slusam sve strano,domace osim metala cajki i narodnjaka(ali ima i ta pisma koja dobra pa poslusam)
volin naravno svoju obitelj i prijatelje
iman 2 sestre starija se zove matea a mlada tina(najbolje sestre na svitu)
ako san sto zaboravila..........ma nema veze.............
ciaooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_.:°Evo naše MSN adrese°:._

Marko: markojukicsosa@hotmail.com

Ema: ema.mestrovic@hotmail.com

 

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Svašta pomalo

_.:°Linkovi naj-blogova°:._

Evo prvo moji, tj. Markovi:
_.:°Bekać & Luce°:._
_.:°Mateić Juragić°:._
_.:°Inica°:._
_.:°Tija°:._
_.:°Nino°:._
_.:°Ivka°:._
_.:°Srdelica°:._

subota, 30.06.2007.

_.:~Post posvečen frendicama i najboljoj trenerici na svitu Gordani Ivković zvanoj GOGA~:._

hy.................
ako koju zaboravin nemojte se ljutiti.............
a na popisu su:ivana z.,ivana s.,sara,anela,sanja,krpina,marta,ivana b.,glorija,paula(reta),sanja b.,paky............
uuuuuuuu ko ce vas svih stici napisati,ruke ce mi otpasti!!!!!!!!!!!!!
Ivana Zubak je jedna prekrasna osoba koja svojin idejama(pamecu)moze oborati svit,istina da je (ponekad)luckasta,ali san se navikla na nju..............
Ivana Sinovcic mislin svi je znamo po velikin c_ _ _ _ a(ivana nemoj se naljutiti) nekad zna biti malo glupa po prirodi sto i sama prizna.........ona je otkacena osoba voli izlaziti a inace je iz dalmatinskog NOVIGRADA.................
Sara Inic-mala plava,voli mamu i tatu zezati a takoder voli izlaske,a tek njezin smih kad ga cujes moras se poceti smijati................
Anela Deroko ima brata suca koji voli zezati na utakmicama,e da vi nju cujete kakav glas ima CUJE SE NA KRAJ SVITA................
Sanja Kovacevic u igri andeo a kad izademo vani pravi vrag!!!!!!!!!!!!!!!!
Marija Krpina-eeeeeeeeeee a stas pricat!!!uvik nasmijana i dugog jezika.............
Marta Malta tako receno mrzi svoje prezime,a ja je tako zoven...vrckasta je ona,a zali sto cilo lito mora biti na dugom otoku..............
Ivana Blazevic kad se ona,aneka i krpina spoje nemos ziviti dakle dalje nemoran nista pisati............
Glorija Sikiric iz Bibinj je opaka mala,a kad igra kosarku svima se provuce kroz noge..........
Paula Kardum prava reta kod babe na kornate liti ode............
Sanja Babic odlikasica je mala a decki zanjon trce ko za magneton.........
Patricija Desa princeza mala,znan je od kad san se rodila,susjeda moja.............


I na kraju trenerica Goga:
legenda........sican se jos kad san bila mala dok mi je sestra igrala pa bi ja mami da me vozi kod goge da pucan na kos,a goga me se sica ko da san ja uvik dolazila rascupane kose,a vidi me sad.........
bila su to davna vrimena.............evo ove godine goga je prvi put u svojoj dugoj karijeri osvojila drugo misto i to sa mojon generacijon.........a u svojoj dugoj karijeri cak je trenirala i moju rodicu,a i moran reci da je bila trenerica i danasnjoj amerikanki Karmen koja nam je ove godine bila pomocni trener(trenerica).goga je postala i profesor u sveucilistu u zadru!!!!!!!!!!!!!!!!!
nadan se da ce i dalje uciti dicu igrati kosarku kao sto je mene naucila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


By:Ema#13

|komentiraj 114| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.