četvrtak, 20.12.2007.

In this cruel children's game there's no friend to call her name,Eva seils away,dreams the world far away...


pa pocetak...
nisam nesto dugo pisala post jer mi se ovaj
sugavi internet pokvario...ali vjesta ruka
majstora kao sto sam ja popravila ga jedeadhaha
ajme da me stari cuje on i dalje smatra da ja mogu
samo nesto unistiti a nista popraviti
ali ok da imam dogovor s starim...mila majko...
(sad je azra bila kod mene pa sam mila majko pokupila od nje)
e sad dogovor...
ako kraj skole jos ukupno duuugih šest mjeseci prodem s 4.2 uzmite u obzir da sam sesti razred prosla 4.3 kad me je zet imao na oku pa dobit cu onda elektricnu gitaru
vec sam je insplanirala ko ce me uciti svirati pa naravno miro i niki
ali obecala sam drugima kao i samoj sebi da ovaj post je posvecen litu jednom prekratkom litu...
pa tako ja i azrich smo cijelo vrijeme bili skupa samo ja i ona
a sad razlog je mala tajna azra jel tako?
ipak im ne mozemo otkriti sve one pikantne detalje
pa sad ona prokletafontana kod robne
idemo ja i azra s bazena i sad prolazimo kraj robne i ima fontatna ispred kaze meni azra sad cu te baciti okrenem se i upadnem ajme koji bad a kafic pored fontane puuun ljudi a svi doli jos se nisam mogla digniti na stranu koju sam upala nego tamo propjesaciti do drugog kraja HVALA HVALA AZRAali vec sam zaboravila
mos misliti!
a sad azra crna mamba idemo ja i azra prema kolovaru na onaj lipi sladoled
i neki lik azri samo joj kaze posto je ona mulatkinja tebe sigurno decki zovu CRNA MAMBAja i azra gledamo i nije nam jasno a kad je prosa mi doli ajme
bilo nam je super kad je skola zavrsila isli smo na borik njena stara nas je odvezla pa smo pjeske do grada pa do bazena na kolovare na nocno kupanje dadadada
onda njena i moja mater popizdile uvatile zvati jedno trideset puta di ste vi???
na kraju smo ih nasli kako pricaju i side na onom zidicu...
pa kad smo na kupanju bile na boriku na onim daskama nema sanse da valentina ide dalje od ona prva dva metra dobro mozda tri i tamo uzivam a sto cete previse filmova o morskim psima
samo vi....ja ne bih hvala....

ah da moji naj rodaci iz njemacke dolaze mi u subotu ajme bas sam hepiiii

i valjda bi ovo trebao biti onaj famozni kraj...
SO LONG AND GOOD NIGHT
azra jel se sjecas??
hide and seek, melrose,dani

samo azra zna sto je to...
ajme obozavam ove dvi pisme poslusajte ih obavezno


/22:05/ ..::Leave a Step::.. /66 Lost Souls)/

srijeda, 05.12.2007.

sk8er joj... i jos jaako puno toga...


ja i novi post a kad mi je net pokvaren..
a betino ili bety,roby,roberto nije ga jos dosa popraviti triba je danas
a nije...ah
sad sam kod mog zetina marina od sestre muza na laptopu pisem novi post a i normalno da mogu nije on cijeli vikend pisa svoj diplomski vec ja od kojeg me glava boli e sad bar znam sto je menadžment u ekonomskom projektu...
ili tako nesto..
jucer smo se cijepili au sto me jos boli rame...
a sad da vam ispricam sk8er joj
idemo ja i ana laganini u grad i prolazimo kraj splitske banke sad cujemo skejt i viknem ja sk8er boy cuje on mene i nista nasmija se i dalje produzio a ne mostu nije moga voziti skejt pa ga uzeo u ruku i nastavio dalje...
u međuvremenu negdi na pola mosta ja i ana smo ga pristigle a ja i dalje u sebi pjevam sk8er boy od avril kad odjednom na sav glas viknem di je sk8er boy a sk8er boy iza mene a ja i ana doli...tako smo se smijali dobre 2 ure pa smo na setnicu sile i dobro se smijali sk8erima koji su se ubijali a "moj"sk8er boy se posteno ubija
i tako bas nam je bilo ljepo a da posvadala sam se s anom zbog gluposti a ovaj put ja necu biti ta kao prosli put koja ce se ispricati no,no,no ili mozda ocu nikad se ne znam
a zavolila sam jako luuudo my chemical romance i gerarda waya a njihove pisme obozavam cancer,teenages,welcome to black parade najbolja mi je I m not okay
uglavnom i sisala sam se sad me zet i razred zovu đurđa adlešić
pa smo na tjelesnom trebali plesati valcer ja i dino ajme kombinacije i ja nisam htjela plesati nemam ni ja pojma zasto jednostavno ta situacija mi nije odgovarala a sad kad rezmislim nema razloga zasto ja nisam plesala s njim treba se nesto dogoditi da shvais koliko je to glup potez ja bar mislim tako ali dobro onaj glupan iz tjelesnog ce mene i dina i natali i kiki koje nisu htjele plesati s andrijom reci razrednici mislim ja sam kriva a zapisa je i dina pa sam se ispricala pa je tek sad preko msna isprika prihvacena hah...a inace on je peta odoba kojoj se ispricavam u zivozu jedino kad nesto jebeno zajebem onda se ispricavam s rijecju na hrvatskom inace uvijek sorry i takve spike a sad sam samo bubnila to ispricavam se..
izgubila sam memorijsku negdi isprid skole ajme kako sam glupa kako je nestalo struje u skoli izasli smo ranije i kako sam osvijetlila mobitelom mislim ja i ellis smo pricale nesto ona prebacivala muziku tako je ispala nije meni zbog nje nego zbog stavri na njoj mojih 511 slika i oko150 pisam i jos puuno stavi a sutra cu ujutro s kiki na informatiku malo je potraziti pa u gradsku moram vratiti neke knjige pa daj Boze da je nadem...
danas sam pokidala novi ok a nisam ga ni procitala jer mi previse na zivce ide onaj zac efron
JA VOLIM GERARDA=)
a slike cu vam staviti sljedeci put...
stavit cu puuno slika...
evo vam dva spota koja su meni predobra...post mi je dug..
MCR-I m not okay

/20:12/ ..::Leave a Step::.. /254 Lost Souls)/

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.