ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by:
Image Hosted by ImageShack.us

Kaj bute našli na blogu

o tome kaje to d hediks smijeh i o meni i Mirni,i o frendovima...pa znate...sranjčeka thumbup smijehthumbup

...malo više o nama...

...malo o meni...

jedne staromodne 1993. godine 18.3. gđa majka me rodila i u bolnici je pitala:"kaj je?" i doktori su rekli "nuspojava" smijehi onda mi je majka dala ime Almalud da ta sam...i tak znači sad imam 14 godsmijehparty
od muZIke slušam najviše punkthumbupparty a od grupa: misfits,casaulites,exploited
,buzzcocks,ramonse,clash,kud idijoti,antitodor...
mrzim:fejkere,lezbe,licemjere,
pizde,budale...
volim:svojeg brata,dečkecerek,čokoladu,punk,koncerte
,prijatelje i naravno izlaske...

...o Mirni saznajte malo više na njezinom blogu...


sad naši nadimci ili dopune našim imenima su:

1. Mirna Behe Fišica Žohar Bohar Čakica Cicka Von Claun Und Šiškara D Hedik NadrealniPeder Š...roflroflroflrofl

2.Alma Pučkica Leđna Moždina Pancirka Elektro Šokalica Fišica Virdovka Pi-pi-piivooo D Kopitar Guru Fata Planetarno Popularna Baka Slavica Pupičnjak D Hedik R...roflroflroflrofl


...i da... ja pi-pi-piivooo (Alma) svečano proglašavam 21.3. međuškolski dan petarenja smijeh što znači da se 21.3. svi trebate međusobno petariti smijeh molim vas da to prenesete drugima pa da se to proširi po svim školama thumbup

Linkovlje

Mirna

Dora

Dunja

Suzy

Lucija

Branimir i Jura

BOjan(Almin brat)

Vjerchy-punkerica iz istre (zakon je)thumbup

yuck!!!eek

Matea (7.b)

Stjepan (Suzyin brat)

Dina i Dona

Roth(svima dobro poznati smeh smijeh)

drug d Roth-Tkalec(isto je smeh)

Matea-pinkythumbup

Hrc(8.a)

nella s pete

nela s četvrte

Adela i Monika-adelu neznam a Monika vam je super thumbup

neka tea,ima fora blog

špirelja-rječi su suvišne =)-klošar,punker,smehrofl

bude još ljudi...

srijeda, 21.03.2007.

...VI AR D HEDIKS!!!!...

...OVAKO, DAKLE, LJUDIĆI...JA SE ZOVEM MIRNA CICKA BEHE ŽOHAR BOHAR VON CLAUN UND ŠIŠKARA Š...., A JA SAM ALMA PI-PI-PIIVOO D KOPITAR GURU FATA PLANETARNO POPULARNA BAKA SLAVICA PUPIČNJAK R..... MI IDEMO NA PRVU OSNOVNU U VŽDU I IDEMO V ISTI RAZRED ILI TI GA 7.C ... ZNATE ZA ONE KOJI NEZNAJU MI SMO ONA DVA MUTAVA DERIŠTA IZ TOG RAZREDAludludsmijehsmijeh...MI SMO VAM D HEDIKS...TAK SMO SE NAZVALE JER DOK RAZMIŠLJAMO NAS BOLI GLAVA I NESMEMO PREJAKO RAZMIŠLJATI JER ONDA IMAMO OSJEĆAJ DA NAM BU HED EXSPLODIRALA...I MORETE NAS PREPOZNATI VANI U SUBOTU JER SE NAS DVE NA STARCU DEREMO "WAAAAAAAAAZZZZAAAAAAAAAPPP????" I "DUNJA MI TE VOLIMO" JER NAS SE ONA SRAMI DOK TO DELAMO, POZIĆ TO HER!!!wavekissthumbupsmokinparty, HEHEH TAK BU TE NAS NAŠLI...

...MALO O MUDROJ TETKI KOJA JE MUDRA...NJU MOŽETE MEETATI NA AUTOBUSNOM KOLODVORU JER ONA ČEKA LJUDE KOJI SU PREHLAĐENI I ŠIRI SVOJU MUDROST TAKO DA PORUČUJE LJUDIMA DA PIJU KOL DREK S, JER JE TAKO ONA POSTALA MUDRA, NEKE OD MOJIH LEKCIJA MOŽETE PROČITATI OVDJE NA POSTU "ROČKAS", POD KOMENTARIMA...SAD MALO O PARADAJZIMA...ONI SU JAKO DOBRI ZA GAĐANJE LJUDI KOJI GOVORE BLA BLA...123 IDEMO HLAPIČEVCI - MUDR TETKA KOJA JE MUDRA MI JE REKLA DA SE U TOJ REKLAMII UČI KAK ZABITI NEKOME LOPTU V GLAVU I KAK JE GAVRILOVIĆ PAŠTETA NJAMMMMMMMMM SAMO AKO JU JEDEŠ NA IGRALIŠTU S HLAPIĆEM, JER INAČE JE BLJAK...ZAŠTO KORISTIMO PERSIL? PA ZATO JER NAM JE LJUBAZNI MAJSTOR REKEL DA JE TO DOBRO, A I MOJA PERILICA SE SLAŽE, AL JA NISAM BILA U TO SIGURNA SVE DOK MOJA OVČICA NIJE POSTALA BIJELA NAKON PRANJA I SADA ZNAM : SONG: JEDNOM KADA OPERETE OVČICU, UVIJEK PERSIL!!!!!!!!!!BTW. MENI SE UOPĆE NE SVIĐA ONAJ KAUČ I ORMAR S OGLEDALOM, NITI POSTELJINA KOJ JE BILA UNUTRA...MI SMATRAMO DA VAM JE OVO DOSTA LEKCIJA ZA DANAS DA VAM SE MOZAK NE SPRŽI...AJDE LJUDEKI BOKEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I ZAPAMTITE: NE MISLITE DA SMO LUDE...ZNAJTE TO!!!!!!!!!smokinthumbuppartywavedeadkiss

P.S. - PAZITE KADA GOVORITE BLA BLA, JER VAS JA I ALMA VREBAMO S TOMATOIMA U ĐEPU...HAHAHA (DEVIL SMILE)...burninmadburninmadburninmad...

- 14:48 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.