Vredi posetiti...

Dexter's Lab

27.02.2005., nedjelja

Malo o meni...

Zovem se Marko Šolajić, rođen u Novom Sadu 9. 6. 1980. u 16:10. U horoskopu blizanac, a podznak škorpija.
Od malih nogu se interesovao za računare, u šestoj godini života dobio svoj prvi kompjuter, ZX Spectrum. Sa sedam godina dva puta operisao krajnike. Išao u osnovnu školu "Branko Radičević". U petom razredu svoj ZX Spectrum zamenio za Commodore 64. Naveliko kopirao igre za isti, i pri tom činu nije zaradio ni za disk drajv, a kamoli za neki ketridž.
Moja majka, u vreme inflacije ::
Kad ne bude 'leba da se jede, 'oćeš ti jesti te diskete???

U sedmom razredu ipak dobio taj disk drajv, koji je ispustio dušu nakon 7 (i slovima: sedam) dana rada. Neznani broj puta nosio C64 u servis kod Samira.
Završio srednju elektrotehničku školu "Mihajlo Pupin", zaradio zvanje elektrotehničara elektronike, i (najzad) koji dinar od kopiranja igara. Na prvom času iz informatike se posvađao sa profesoricom i dobio jedinog keca u toku školovanja, samo zato što sam bio u pravu. Usput pohađao kurs za radio-amatera, položio za C i D kategoriju. U prvo vreme bio aktivan u radio klubu "Mihajlo Pupin" YU7AJH, a kasnije i sa ličnim pozivnim znakom YZ7RZK. Uvek nešto prčkao oko elektronike, manje-više (ali uvek više nego manje) uspešno. Pojedine sprave koje sam sklepao završavale su na gradskoj deponiji.
Profesor praktične nastave ::
Ti kad si ovde uvek nešto spališ!

1998. godine, za svoj 18. rođendan, dobio svoj prvi PC. 486DX5/133 MHz. I dalje je u životu, ali ne uključuje se redovno, već samo u specijalnim prilikama.
Te 1999. godine, obeležene nekom drugom vrstom padavina, pod jekom sirena, urlikom aviona i iznenađenjima od strane Elektrodistribucije, pisao maturski rad, i svakih 20 sekundi stiskao CTRL+S... Iste godine upisao fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu. Pošto sam odjednom osetio da znanje više neće u moju glavu, barem ne preko najrasprostranjenije metode učenja tipa "zagrevanje stolice", rešio sam da nađem sebi posao.
Od 2000. godine zaposlen u novosadskoj radio-televiziji "Duga", u početku na mestu servisera opreme, kasnije na mestu realizatora radio-televizijskog programa, a sada na radnom mestu zvanom "Marica za sve". I dalje čačkam oko bilo kakve elektronike, osim televizora i bilo čega drugog što radi na napon veći od 25 volti, zbog vrlo neprijatnih iskustava.
miš Amos, iz Diznijevog crtanog filma o Bendžaminu Frenklinu ::
I ti me pitaš da li je to bio ELEKTRICITET?!?

Inače, od muzike slušam skoro sve, pošto mi je radno mesto takvo, a privatno najviše volim da slušam hitove osamdesetih i devedesetih. Ne volim da izlazim ili sedim po kafićima, više mi prija neka opuštena (kućna) atmosfera. Pijem toplu nes-kafu sa mlekom i PUNO šećera. Nisam oženjen, i trenutno nisam u vezi.

- 04:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ja, moji projekti...
Brojač poseta