subota, 09.12.2006.

Ćao ljudi!!!!!!!!!!!!!

Ovaj tjedan je stvarno bio ubitačan-sami testovi!Nastavnici misle da smo mi svemogući!headbangbangDo početka drugog mjeseca nemamo vjeronauk za krizmu(koji shit)nononoBaš nam na vjeronauku bude super;iz više razloga!Ovi kreteni iz mog razreda me samo sramote al štaš.Moja simpatija ide samnom na vjeronauk,ustane sei kaže da je bio na misi a ove budale odmah počele nešta se derat za mene(da se ubijem)...........burninmadbang Neda mi se više pisati............
booooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk!
pozzzzzzzz Juraju i Domagoju(od Anite) i svima ostalima!
E da ljudi;ja sam zaljubljena 9mjeseci-pa to je rekord;i da idem na državno iz streljaštva!

Evo malo spotova!







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.