three seasons

another month, another year, annother smile, another tear, another winter, a summer too....but there'll never be....another YOU!!!

16.04.2007., ponedjeljak

Zakašnjeli post....

Na početku bih se htjela ispričat svima koji su očekivali novi post onu nedjelju kad sam ga obećala, ali...znate mene i moje kašnjenje...blabla

Neda mi se sad vraćat u povijest kad je ono bilo za saloon jer se i ne sjećam šta je bilo...ali nema veze...
prijeći ću odmah na ove proljetne praznike...yesyes
bila sam u Kaštelima na moru...i bilo je predobro...
vidjela sam svoju naj frendicu koja živi čak 400 i nešto km dalje od mene...ali ipak smo si predobre...ona dođe kod mene u zg i tako...a ovo sve što se desilo na tim praznicima je sudbina...od ovih praznika ja vjerujem u sudbinu...i ako sudbina se nešto dobro desi ili se nešto loše desi...znači da je to tako sudbina odlučila...smijeh

a ja sad neću ulazit u detalje koji su se desili na praznicima...ali može se reći da je bilo ludo i nezaboravno...
bilo je kratko (nažalost)...ali slatko....kiss
i sad ja doma patim tu ko neka jadnica i razmišljam kad će me sudbina opet dovest u kaštela i da se može (barem donekle) ponovit ono što se desilo na ovim praznicima...

zato sam sad odlučila da ću što više učit i trudit se da mi što brže vrijeme prođe do ljetnih praznika...i da onda provedem barem 2 mjeseca na moru kako i planiram...a kako smo svake godine s drugom ekipom...a uvijek smo planirali da ćemo bit s nekim drugim...onda smo odlučili da će ove godine sve bit spontano i bez dogovora...yes

isto tako neću planirat ni za novi post kad će bit...tako da ću vas samo pozdravit s puno pusa i pozdrava...
wavekisswavekisswavekisswavekisswavekiss






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.