three seasons

another month, another year, annother smile, another tear, another winter, a summer too....but there'll never be....another YOU!!!

10.12.2006., nedjelja

evo moj prvi post.........

kao prvo, veliki pozdrav svim blogerima.....nadam se da ćete čitat moj blog i da će vam se svidjet moj način pisanja i izražavanja....ovako, idem u 8.razred oš bukovac u zagrebu....imam najbolje frendice s kojima mogu pričat stvarno o svemu i sve im mogu reć bez obzira o čemu se radi i znam da će me one uvijek podržati....imam dečka koji je isto 8.razred u mojoj školi (o njemu ću vam samo reć da su mu inicijali T.I.)...e sad da se vratim na svoje frendice, naime, one vam imaju blog sa stvarno super pozadinama koje možete downloadati....njihov ću link stavit sa strane da si možete pogledati ako vas zanima...slušam sve vrste glazbe, a najdraže su mi grupe ramonesi,green day, pink floyd, linkin park, RHCP itd......evo da završim prvi post...nadam se da ćete mi ostavljat puno komentara....onih dobrih i onih loših, nadam se više onih dobrih.....

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.