Nisan dugo pisala,zaboravila san da iman blog.....Nije se puno toga dogodilo otkad mi je škola završila,stalno san okolo po kavama,svaku vecer skoro iden pit,nista ne učin za maturu...Jutos mi je bila obrana maturalnog rada,a ja to nisan imala pojma,mislila san da mi nije odma jutros i tako san ja lipo to prispavala.Onda mi je razrednica sinjala da me nema i zvala mi doma,rekla mi materi da se odma pojavin u školi inače ću past maturu..Mater mi je poludila,počela se derat na mene kako san glupa i drogirana,i znan da je u pravu.Imala san cili prošli tjedan da oden do škole vidit kad mi je ta obrana i meni je to bilo teško i tako san ja to prispavala.Baš krasno....Najranije san se tako iznervirala,stvarno mi je u jednom trenutku došlo da odustanen i od mature i od faxa i od svega,i sto puta san proklela dan kad san se upisala u glupu gimnaziju....Neznan uopće šta želin od života,ja ne želin predavat matematiku,ja ne želin to radit u životu...Mogla san završit neku srednju i zaposlit se i imat svoje pare.Bila san već uvjerena da ću past maturu i da ću je morat polagat na drugom roku ko zna kad,a onda mi je mater zvala ravnateljicu s kojom je išla skupa u školu,i ravnateljica mi je rekla da nabavin neku ispričnicu od doktora ili od hitne da san bila spriječena doć jutros pa da to donesen do veceras u školu i onda će mi dat novi rok...Ja ne mogu virovat da san tako glupa pa da san dopustila da mi se ovo dogodi...
Tribala san popodne ić u frizera,ali sad naravno,necu imat vrimena....Jedva čekan više položit tu jebenu maturu i upisat se na neki fax (jer moran) i onda ću tek bit slobodna i onda mogu pit,pušit svaki dan i svaku večer...
Ovu subotu smo ja i Katija išle sa Emon i njenin razredom na izlet na Šoltu,u Rogač...Bilo nam je predobro i uopće mi nije bilo teško dignit se u 4 ipo da se mogu spremit.Došla san isprid Duje u 6,bila je i Hajdićka,ja san tila najranije,prije trajekta zapalit trubu,ali nisan imala vrimena...Ja i Katija smo kupile dječju kartu,lol......Kad smo došli tamo,odma smo sili popit kavu, a Ema je pila ledeni čaj pa joj je razrednica mislila da pije stock najranije i išla joj zakinit, LOL... Mislila san da ću nešto osjetit kad vidim one štandove di smo ja i Marina spavale,da ću se sitit prošog lita i kako je tad sve bilo drukčije pa da ću zbog toga bit u kurcu,ali nisan ništa osjetila....Baš ništa...Nisan mogla virovat.Samo san se sitila kako je bilo lani, i svatila da san totalno krenila dalje i zbog toga san stvarno sritna....I ne želin da opet bude ka prije..
Posli smo ja,Suzana,Ema i Katija išle do sela gori ali smo se na putu natrag izgubile.To je sad var,ali mi smo bile poludile,lutale smo po onom suncu,a svi putevi isti,samo smo se u krug vrtili ka u labirintu...Grozno,a ja san se još tako bojala svih onih buba šta su stalno letili nam oko glave...Nakon uru i po lutanja,našli smo pravi put....Posli san ja zapalila lipo na plaži,ža mi je šta se nisan kupala ali more je hladno pa nisan tila....Baš je gušt zapalit na plaži....Posli smo išli do onog igrališta di smo pili prošlo lito,ali po danu je skroz drukčije...Ja san opet tu zapalila i onda sAn išla upušit mrava koji je nakon toga prvo dobia energiju i počea trčat u krug a onda je bidan uginia....Sad mi ga je ža,nisan znala da će uginit od jednog dima....
I tako ne da mi se pisat sad šta je sve bilo,moran brzo ić u doktorice....
Sinoć smo ja i Marija skoro po ure raspravljale je li moguće izvršit samoubojstvo iz zasjede, ma probile smo....
href="http://www.bigoo.ws">blog Layouts


12.06.2006. | 11:17 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Forsaken


I'm over it
You see I'm falling in the vast abyss
Clouded by memories of the past
At last, I see

I hear it fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always whining
Take my hand now
Be alive

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

I'm over it
Why can't we be together
Embrace it
Sleeping so long
Taking off the mask
At last, I see

My fear is fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always whining
Take my hand now
Be alive

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

Everyone
Everyone
Everyone [fading out]


Reedemer

The hunger inside given to me, makes me what I am
Always it is calling me, for the blood of man
They say I cannot be this, I am jaded, hiding from the day.
I can't bare, I cannot tame the hunger in me

Oh, I say I did it always searching, you can't fuck with fate.
So instead you'll taste my pain.
The hunger inside given to me, makes me feel alive.
Always out stalking prey, in the dark I hide.
Feeling, falling, hating, feel like I am fading, hating life.

They say I cannot be this, I am jaded, hiding from the day.
I can't bare, I cannot tame the hunger in me...
Oh, I say I did it always searching, you can't fuck with fate.
So instead you'll taste my pain.

You say your life I'm taking, always bothering me,
I can't take this anymore, I'm failing, always smothering me

You look down on me, hey what you see,
take this gift from me, you will soon feed from me.

Nothing seems exciting, always the same hiding

It's haunting me. It's haunting me. It's haunting me.
It's haunting me.

It's haunting me...




The logical song


When I was young, it seemed that life was so wonderful,
A miracle, oh it was beautiful, magical.
And all the birds in the trees, well theyd be singing so happily,
Joyfully, playfully watching me.
But then they send me away to teach me how to be sensible,
Logical, responsible, practical.
And they showed me a world where I could be so dependable,
Clinical, intellectual, cynical.

There are times when all the worlds asleep,
The questions run too deep
For such a simple man.
Wont you please, please tell me what weve learned
I know it sounds absurd
But please tell me who I am.

Now watch what you say or theyll be calling you a radical,
Liberal, fanatical, criminal.
Wont you sign up your name, wed like to feel youre, respecable, presentable, a vegtable!

At night, when all the worlds asleep,
The questions run so deep
For such a simple man.
Wont you please, please tell me what weve learned
I know it sounds absurd
But please tell me who I am.
Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo