...bla...bla...bla...

...evo da napišem post...jučer sam bila sa ekipom u missuburninmad,
iako ja tamo ne volim ić...al eto idu svi...pa tak i ja...
Mira mi je jučer bila neš u kurcu...
ma jebe ju cijeli život....a šta ćeš...
kad je život sranje...ma Miro sam mi se ti drži...thumbupkissparty
naš kak ja uvijek kažem:bit će bolje sutra...hehe
a valjd oće...onda su mi jaaadnog,slatkog Dinukisssmijeh
napale neke curelud...a jadan nije se mogo sam branit...
pa mu je malo pcelica pomoglakiss
i moa Dijana je isto neš u kurcu...a razlog...
naravno muški rod...burninmadpuknucu
diddy rekla sam ti da šta god ti odlučiš u vezi
njega,ivana i ja smo uz tebe...kiss...
ispravila sam komad iz mat...thumbupsmijehparty
weee....baš sam happy...iako imam još..al nea veze...
mat je bila najteža....eto....neda mi se više pisat...
ae uživajte svi...pozz:IVANI,dijani,maji,miri,tei,mii,marini,
ani,mirti,steli,emi...itd.....e da i šečer na kraju
poseban pozz bebachu...kissthumbupsmijehwave
...by:l0r@...

04.02.2007. u 16:26 | 71 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...:::SW3 ! SW@šT@...::.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pcelica & Mirelakiss
Mira & Lora
Mirelakiss
Acokiss

...n3šT0 O n@m@...

...l0r@...
škola:ekonomska...1.i
dat rođ:29.09.1991
slušam:CAJKE..
naj legice:IVANA,maja.mira,
dijana,tea...itd
cerekljubav:slobodnathumbup
moto:iskoristi sve što ti život da
jer jednom se živi...partysmokin
Ivana o meni:ispravna,spaljena,
osječajna...jednostavno
NAJBOLJA legica na
svijetu...
moj msn:lilly_69_os@hotmail.com


...Iwana...
škola:ekonomska...1.f
dat rođ:04.06.1991
slušam:cajke
naj legice:LORA,maja,mira
dijana,tea,mia
tajana...
cerekljubav:slobodnathumbup
moto:budi uvijek ono što jesi...thumbup
i za ničim nemoj žaliti...
Lora o meni:ispravna,jednostavna,
iskrena...najbolja osoba
koju sam upoznala u životu...
al stvarno....kissnutmoj msn:iwana_91_os@hotmail.com

l0r@ & Iw@n@


pcelica-Maja naša...
...drska...
...l000da...
...ma cool...kiss


Din0...slatkiškissnaughty


b0b0-legendathumbupnut


l0r@ & s@nj@


s@nj@,k@t@,l0r@ i w@y@


Ac0000kiss