< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yeP & noP

DeSiGn bY: ×PearL×

Linkovi

___Klarin drugi blog___
___Tinin blog s Hajnom___
___Malinica___
___Monika___
___Lea___
___Iva i Morana___

SliKiCE:

Klara:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mare i Ana:
Image Hosted by ImageShack.us

.....slatkice.....


Ovo bi bile nas dvije:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo bi bile Ana i Mare
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








NeStO o NaMa

Ime: Klara
Prezime: +++
Iz Zagreba sam
Slusam:
U zadnje vrjeme slusam svasta...uglavnom ovisi o raspoloženju...
Naj grupe su mi: Within Temptation, Nightwish, Rise Against, Evanescence, Fall out boy, Good charlotte, G 'n' r, Metallica, Hladno pivo, Nickelback, RHCP, Simple plan, Linkin park...i nemrme se vise sjetit...
Volim:
~Svoju b.f.f.f.f.f.f.f.f. frendicu Tinu cerek
~Dvije ostale super frendice (anu i marinu) cerek
~Svog psa...Bellu
~starce (ponekad)
~jesti
~piti...(ugl alkohol..al jao onima koji su pored mene tad...xD)
~skijat se...=)
~spavat
~ljencarit
~Slusat mjuzu
......
Mrzim, Nevolim :
~Umisljene i bahate cure koje misle da se cjeli svjet vrti oko njih
~pauke
ma mrzim ja puno toga al nije bas za javnost...x)
Moj msn: klarica_carica@hotmail.com




Do you beive in love after love...??...=)

Hey...evo nas...tocnije mene...Klare...=)
znam da ste jedva cekali d aja napisem post...lol...ugl...


Evo meni je dosadno pa pisem post...
neznam bas o cem bi pisala al nema vam to veze...
Sad bi ako fol trebala ucit zemljopis...vjezbat matisu ejr sutra pisemo...pita...
al meni se ko i obicno NEDA!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehe...odkud da pocnem...neki dans mo ja i tina sjedile pred mojom kucom ko zadnji manijaci...strasno...Ja sam izgubila kljuc a nije mi bilo nikog doma...I kad vidis ono tini dopizdilo ((jer sam joj rekla da imam doma prsuta =))) i ide se ona probat popet kao na moj balkon...lol...polomila me skroz...hihih....Tina sad bar znam da mi nikad neces uspjet provalit u kucu...jej...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eh da...osisala sam se...svi su mi rekli da izgledam par godina mlade...iskreno nisam bas zadovoljna frizurom....imam siske...i zajebavaju me svako jutro...i mucim se s njima...ajme...htjela bi vratit staru frizuru...al jebes to...=(

Image Hosted by ImageShack.us


frizura je trebala izgledat ovak ko ova slika gore...i jebes pun kurac love kaj samo ostavaila u salonu ak frizura nije takva...mah...mrzim hrvatsku,,, =)


Neznam akj da vise pisem...neznam akd ce bit novi post...sad bi trebala malo uredit boxeve i to...al vidjet cu kolko mi se da...
Napustam vas sad...
Pusa svima koji je hoce x)


30.01.2008. u 19:53

|kLik (144) | pRinT | × |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.