naughty girl

03.07.2005., nedjelja

uf! Oh God!

.... terrible news!!!! čujte people.... ja vam sutra idem na more!!! na 10 dana!!!! pošto je sad ljeto i skoro svi idu na more onda moram i ja! (mislim ne moram al whatever!!!) Idem u Biograd, mjesto kraj Zadra (dost blizu)... a to što idem znači da neču moći pisatiiiiiii!!! buUuUu... zato vam sad postavljam pitanje da dobijem puuunooooo odgovora tj. komentara !!!!... a pitanje glasi: s kolko ste prošli na kraju godine, i gdje ljetujete? (znam da je pitanje bezveze al, no problem, kajne??? ) e da... i još nešto!!! probala sam stavit anketu na blog al sam nekaj zasrala pa mi se nije više dalo pisat!!! i to obnavljat!!! pa pitanje (još jedno) je : kakav vam je moj blog???
a)ok
b)super
c)ko i svaki drugi
d)dosadan
HVALA I BO0O0O0O0OK!!

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:24 - ispeci pa reci! (26) - printaj ak oćeš! - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sad ih vidiš/...a sad ne!

od svega po malo

black and red!
666!
you're so sad!
deville mix!
...nerazumljivo i nema smisla...
...to je opis mog života....
--------------------------------------------


adopt your own virtual pet!




-------------------------------------------

---------------------------------
Music By Shimmering Graphix





-----------------------------------
cool porukice...

teško je kad ti je duša neshvaćena, kad voliš, a ljubav ti nije uzvraćena, kad od tvojih snova ostanu samo zgarišta, kad netko tebi znači sve, a ti njemu ništa!

znaš li što je to strpljenje?
kad čekaš da ti kurje oko namigne!

što dobiješ kad boxača zaliješ jogurtom? batine!

idu 2 vuka šumom jedan zavija a drugi odvija!

trebutno gradom šeta 30.000 ljudi. 10 000 se voze u autima, 6 000 sjedi u kafićima, 1000 ih je u kinima, a jedna budala gleda u ovu poruku!

Oh, kako volim kada diraš moje dlačice, kada onako grubo guraš moju glavicu u svoja usto, a najviše volim kada me namažeš onim sluzavim! Tvoja četkica za zube!

Nikad ne očekuj princ na bijelom konju, jer većinom dolazi samo konj!

Probudite se s osmjehom ! spavajte s vješalicom u ustima!



Linkovi

Computer SmashShut UpPissedTongue OutRed HatBird On HeadUSA SmileyBlurry DrunkSaddam In JailFace PlantOuchFly SwatterRouletteMoney 1Money 2BingoCutieFlowers & Vase