naughty girl

02.07.2005., subota

hola!! opet!!!

Evo prvo da se zahvalim na komentarima! to mi fakat znači puno..... e a da nastavimo dalje..... jučer je jedan tip (moja BIVŠA simpatija) s kojim sam već bila, dobio novi mob. dopisivali smo se i pito me u kog sam se. Ja sam rekla u nikog, al sam mu na kraju ipak malo slagala i rekla da sam se u njega i pito me za furanje. Ja sam rekla , onak uz nećkanje da može, da ću bit s njim. do navečer smo si slali onak one slatkaste poruke kao 'pusa', ili 'volim te' i tak i to mi se činilo ok ali sam ga danas spucala. Zašto? zato jer mi se uopće ne sviđa, a uostalom kad sam ja bila s njim zadnji put on me nakon SAMO 7 dana spuco, zbog jedne druge cure. Meni to nije jako smetalo (makar sam se bila u njega) zato što mi je ta cura jedna od najboljih frendica! I tak, otad je prošlo mjesec, mjesec i po, u međuvremenu je i on prekinuo s tom mojom best frendicom. I jučer mene pito. Ja pristala iz zezancije i danas mu vratila MILO ZA DRAGO. I uopće se ne osjećam loše. Zapravo mi je drago. Ja obično nisam s nekim iz zezancije nego ak sam s nekim onda mi se zapravo sviđa i u njega sam se ali... ovo mu je samo bilo vraćeno ono šta je on napravio meni...i tak... a sad imam pitanje za vas:
Mislite li da je ovo kaj sam napravila loše , ili da sam dobro postupila? ne obazirite se na moje mišljenje da sam dobro postupila neg slobodno izrecite svoje mišljenje! očekujem puno komentara.... još jednom hvala i ciao!!!
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:48 - ispeci pa reci! (18) - printaj ak oćeš! - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sad ih vidiš/...a sad ne!

od svega po malo

black and red!
666!
you're so sad!
deville mix!
...nerazumljivo i nema smisla...
...to je opis mog života....
--------------------------------------------


adopt your own virtual pet!




-------------------------------------------

---------------------------------
Music By Shimmering Graphix





-----------------------------------
cool porukice...

teško je kad ti je duša neshvaćena, kad voliš, a ljubav ti nije uzvraćena, kad od tvojih snova ostanu samo zgarišta, kad netko tebi znači sve, a ti njemu ništa!

znaš li što je to strpljenje?
kad čekaš da ti kurje oko namigne!

što dobiješ kad boxača zaliješ jogurtom? batine!

idu 2 vuka šumom jedan zavija a drugi odvija!

trebutno gradom šeta 30.000 ljudi. 10 000 se voze u autima, 6 000 sjedi u kafićima, 1000 ih je u kinima, a jedna budala gleda u ovu poruku!

Oh, kako volim kada diraš moje dlačice, kada onako grubo guraš moju glavicu u svoja usto, a najviše volim kada me namažeš onim sluzavim! Tvoja četkica za zube!

Nikad ne očekuj princ na bijelom konju, jer većinom dolazi samo konj!

Probudite se s osmjehom ! spavajte s vješalicom u ustima!



Linkovi

Computer SmashShut UpPissedTongue OutRed HatBird On HeadUSA SmileyBlurry DrunkSaddam In JailFace PlantOuchFly SwatterRouletteMoney 1Money 2BingoCutieFlowers & Vase