Image Hosted by ImageShack.us W!Y3S+! s BoY!Š+@ - VoLjEtI mOžEš SaMo JeDnOm... - Blog.hr

VoLjEtI mOžEš SaMo JeDnOm...

01.02.2007., četvrtak

W!Y3S+! s BoY!Š+@

Bok ljudofi!Sigurno se pitate zašto sam napisala owaj naslow?!Napisala sam ga jer je owaj swijet stwarno kao prawo bojište.Swi odreda su bolesni,a oni koji nisu oni se stalno swađaju s nekim.Eto Ida se razboljela(jadna =( BRZO OZDRAWI),a ja se poswađala s Tomašičkom.Neću se ja zbog nje žiwcirat nek me ostawi na miru i gotowo.Ma neću ja sad pisat o njoj nije ona toga wrijedna.Nek se tamo drži swoje Zegnalice i Kristine a mene nek pusti na miru.Neću da owaj post bude pun ljutnje pa ću zato pisat o nečem drugom.Eto naša Anita je napokon ozdrawila i danas dolazi u školu(tako sam čula).Nisam ju jako dugo vidjela pa joj šaljem veliku pusukissJedva čekam da ju vidim!Neznam više šta da pišem,idem ja.IDA ŽELIM TI DA BRZO OZDRAWIŠ!!!!Pozdrawljam:Idu,Dariu,Petru,
Teu,X,i swe ostale iz KK MURSA!Pozzzzwaveki$$$kissand big hug swimaparty

- 12:31 - Ja bi maaaalo više od (94) komentara - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

3O N3Š+ O M3N!
Ime:Ivana
Živim u:Osijeku
Kvart:SNK
Idem u:7.b razred
Treniram:košarku u KK MURSA


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge