Image Hosted by ImageShack.us VoLjEtI mOžEš SaMo JeDnOm...

VoLjEtI mOžEš SaMo JeDnOm...

30.01.2007., utorak

NoWoS+!

Bok ljudofi!Eto dugo nisam pisala post,ali sam se ipak na to odlučila.Ja u nedjelju bila u Koprivnici sa klubom.Igrali smo protiw Virja i Požege i izgubile smo oba dwije utakmicebangburninmadheadbangmadpuknucuAli preboljele smo to.Kad smo se vraćale kući u busu smo se zezale i umirale od smijeha!Baš je bilo superthumbupDanas ujutro sam čula da su i seniorke koje su otišle u Šibenik igrati dwije utakmice izgubile oba dwije.Owaj mjesec našem klubu nije bio sretan mjesec.Jučer su nam bili skraćeni sati jer je bilo neko natjecanje iz matematike u školi.I eto ja nemam wiše šta za pisati,moram ići u glupu školuheadbangPozdrawljam:Idu,Dariu,Jopu,Saru(s košarke),Karmen,Martinu,Kseniju,
Srky,Ilu,Petru,Teu,i sve ostale iz KK MURSA!Pozzzwaveki$$$kissand big hug swimaparty

- 13:10 - Ja bi maaaalo više od (72) komentara - Isprintaj - #

24.01.2007., srijeda

LyU+! pOs+

Bok ljudofi!Ewo napokon pišem nowi post.Nisam zadowoljna nego sam ljutaburninmadJa stawila slike na blog,napisala i predala štafetu,pišem dugačke postowe a wi meni uopće ne ostawljate komentare!!!Ewo da se dogoworimo.Ja se neću wiše ljutiti ako wi meni ostavite puuuuuno komentara na owom postu i onom postu sa slikama.Nadam se da smo se dogoworili!Eto ja sad idem jer moram ići kod Mateja raditi referat iz wjeronauka.Pozdrawljam:Ingu,
Maggie,Kristinu B.,Mitaricu,cijeli KK MURSA i sve ostale koje nisam napisala.
Pozzzwaveki$$$kissand big hugpartyswima!!!

- 15:55 - Ja bi maaaalo više od (27) komentara - Isprintaj - #

21.01.2007., nedjelja

Š+@f3+@

Ewo i ja sam došla na red da napišem pet stvari koje neznate o meni.
Ajde da počnem:

...Treniram košarku

...Moja najdraža serija je Invazija

...Twrdoglawa sam

...Obožawam žiwotinje

...Wolim svoje prijatelje i prijateljice

Ewo napokon sam završila!Štafetu predajem:Idi
Darii
Ingi

- 13:03 - Ja bi maaaalo više od (41) komentara - Isprintaj - #

19.01.2007., petak

NoW! PoS+

Ewo i mene!Odlučila sam napisat post prije šugawe školeheadbangbangburninmadEwo sad sam završila sa pisanjem komentara na blogowima i et đošla naisat novi post.Ewo prvo da se zahvalim Mii i !!!Ivi!!! na komentarima:HVALA!thumbupA et nema ništ nowo i ništ spešl danas.Danas će mi bit najgori dan u školi jer imam 2 sata fizike a fizika mi je tak dosadna da ja na satu skoro pa spawam.Nawečer u 19:00h imam trening u Sv.Ani,imala sam ga i jučer i tak mi je bilo super.Trenirao nas je trener seniorki i baš je bilo loooooooodo!!!A et to je bilo sve moram ić u šugawu školupuknucuPozdrwljam:Ingu,Miu,Maggie,
Mitaricu,
Ivonu,Monu,cijeli KK MURSA i swe one koje nisam sad napisala!Swima pozzzzwave,ki$$$kissand big hugparty

- 13:14 - Ja bi maaaalo više od (91) komentara - Isprintaj - #

17.01.2007., srijeda

3o NoW! PoSt+

Ewo i mene!Ja našla malo wremena da napišem nowi post!Nisam baš zadowoljna jer nemam puuuuno komentaraburninmadJa želim puuuno komentara!!!Ajde da sad tu nebudem ljuta u ovom postu pisat ću nešto drugo.Ja danas bila u školi(pa naravno kad morambang),hvala bogu danas nismo imali zemljopis a trebali smo.Došla nam je nastawnica i rekla da danas nemamo zemljopis(jeeeeeeeeeee).Poslije škole imala sam trening u Sv.Ani.Trčali smo ko konjewi(pa mi uwijek trčimo kao konjewi).Trener nam na swakom treningu kaže:"Ajmo tri minute",A mi onda crkawamo trčeći.Ali to je dobro što on to tak nama jer bar nećemo bit debele i imat ćemo dobru kondicijuyesA eto neznam wiše šta da napišem jer nema ništ spešl danas.Pozdrawljam cijeli KK MURSA i sve koje sad nisam napisala! Swima ki$$$,poOzz and big hug!kisswave

- 22:40 - Ja bi maaaalo više od (45) komentara - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

3O N3Š+ O M3N!
Ime:Ivana
Živim u:Osijeku
Kvart:SNK
Idem u:7.b razred
Treniram:košarku u KK MURSA


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge