<body> Summer has come and passed..The innocent can never last...Wake me up when september ends. - whisper, whisper, don't make a sound... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

aBouT Me:::

ime: Laura
datum rođenja:28.09.1993.
god:15
grad: Rijeka
škola:Ekonomska škola Mije Mirkovića...smjer:ekonomist :)
razred: I.d
slušam: najviše rock i punk..i neš malo emo i metal…hehe..LoL.
bendovi koje volim[abecednim redom]:
30 Seconds To Mars
AC/DC
AFI
Billy Talent
Blink 182
Breaking Benjamin
Bullet For My Valentine
Evanescence
Fall Out Boy
Funeral For A Friend
Good Charlotte
Green Day
Guns N' Roses
Linkin Park
My Chemical Romance
Nirvana
Panic At The Disco
Placebo
RHCP
Silverstein
Simple Plan
Sum 41
Sunrise Avenue
System Of A Down
The Ramones
U2
.….itd...ima još dosta toga, al mi se ne da pisat...=)
......…......................
volim:
¤...ahhh..pa na 1.mjesto naravno ide moj Dino...heh.=)
¤...a na drugo mjesto idu moja 2 dvd-a koja obožavam...a to su Green Day-''Bullet In A Bible'' i Billy Talent-''666''...inače, s te dvije grupe sam opsjednuta..=)))
¤...FRENDOVE <3
¤...glazbu
¤...Hello Kitty
¤...Sponge Bob
¤...my family
¤...čokoladu
¤...starke
¤...shopping
¤...svoju sobu i komp
¤...svoje pse
¤...svoj mp4
¤...slušat glazbu prije spavanja
¤...dugo spavati
¤...papati Nutellu
.....
ne volim:
>kao prvo i osnovno, ne volim one usrane cajke...nemam ništa protiv ljudi koji slušaju cajke, ali jednostavno ne podnosim tu glazbu...
>ne volim slušat pjesmu Devil In A Midnight Mass nakon ponoći jer onda imam noćne more i bojim se da će mi neki vragovi doć..haha..znam da nisam normalna..al istina je..A inače mi je to super pjesma[kad ju slušam po danu,hehe]
>spavat u mraku jer onda imam noćne more..hehe..mora mi uvijek bit mala lampa upaljena...xD
>umišljene ljude..
>stonoge i sve ostale bube..
>kad netko laže..
>kad me netko stalno zajebava..
...itd.....
naj-boja: crna...!!! crvena, tamno zelena, tamno ljubičasta....itd...!
najveća želja: da Billy Talent ili Green Day dođu u Hrvatsku..al ipak, mi smo jadna država…pa ko je još čuo za Hrvatsku? di je to uopće? haha..lol.xD...



Slikice...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Billy Talent

Image Hosted by ImageShack.us

..Benjamin Kowalewicz

Image Hosted by ImageShack.us

..Ian D'Sa

Image Hosted by ImageShack.us

..Jonathan Gallant

Image Hosted by ImageShack.us

..Aaron Solowoniuk

Thanks

Brushes: Moargh.de
Fonts: DaFont
Host: Blogger
Image: Glitter-graphics + chique-lilie
Layout: chique-lilie
Prilagodila: anJa.tHe.biTch. (:

petak, 29.08.2008.

Summer has come and passed..The innocent can never last...Wake me up when september ends.

Ei ljudovi... Evo mene..hehe...A hvala Bogu da sam se sjetila napisat novi post...Da da...Bilo je i vrijeme...A kad mi se ne daaaaaa...Svaki put kad idem na net, idem s namjerom da napišem novi post...I naravno umjesto da idem na blog.hr ja završim na nekoj drugoj stranici..A stalno skidam neke slike, pogotovo Billy Talent i Green Day..I ne mogu prestat...A šta ću..Nisam normalna..hehe.xD...Priznajem da sam ovisna o internetu..Mogu 100 godina visit na netu..Nikad dosta..Prošlo ljeto sam jednom bila od 21h do 4 ujutro!!!! Jesam li ja normalna?[NE] :) :) :)
Image Hosted by ImageShack.us


Ajme u ponedjeljak škoooooooolaaaaaaaaa!!!!!! SREDNJAAAAAAA!!!!!!!! Jeste uzbuđeni? (ovo se odnosi na bivše osmaše) ...=) Ajme ja jedva čekam...haha..xD LoL. Baš sam happy, idem s Kikom u razred - u I.d :)))))
Joj, vidite mi naslov..Baš tako..Ljeto je došlo i prošlo...Nadam se da ste se puno kupali, uživali...I sad još ovaj vikend uživajte u posljednjim danima slobode...Hehehehehehe...Meni je ovo ljeto bilo baš super...:)
Image Hosted by ImageShack.us


Ajmeeee...još malo pa mi je rođendan..Da da..28.9.imam 15 godina...jeeeeeeeeeej...=) Jedva čekam..A znate zašto??? Jer će mi moa ''najdraža mamica''[hehe] kupit DVD OD BILLY TALENTA!!!!!!!!!!! [Billy Talent-''666''] Daaaaaaaaaaa!!!!!! Ne morate vjerovat, al istina je!!!! :))) Naručila mi ga je danas..A dok to dođe, načekat ću se ja..hehe..Dai ajde, možda ga dobijem za Božić a ne za rođendan...hahaha..Jer nema ga uopće u Hrvatskoj..jbg..A dobro, nie važno, glavno da ću ja taj dvd dobit..:) Naručila mi je Billy Talent 666 live dvd deluxe version [to su vam 2 dvd-a i 1 cd], a ona obična verzija ima samo 1 dvd i 1 cd, pa se ja nadam da ju je ona u Dallasu dobro skužila..ehhh, pa se nadam da ću dobit tu bolju verziju dvd-a...:) A dobro, koju god verziju dobila, znam da ću stalno gledat...Ko šta stalno gleam dvd od Green Day-a[Bullet In A Bible]...;) Da, znam da sam dosadna u vezi tog dvd-a…A kai da vam ja sad radim..hehe.=)))) Evo vam i slika tog dvd-a…:)

Image Hosted by ImageShack.us

-->Billy Talent 666 live dvd deluxe version<--

Image Hosted by ImageShack.us

-->Billy Talent 666 live dvd<--

U srijedu kad sam išla kod Dženane, u dvojci je bio neki pedofil...Dođe on do nas[a nas dvije u zadnjem redu], i cijelo vrijeme se smije i pita: ''Mogu ja(hihi) sjest (hihi) tu do vas(hihi)?'' to hihi predstavlja njegov smijeh...Ja se ono nabijem u Dženanu..jbt, sjeo do mene..[užas]…Pita on mene: ''Oprosti(hihi), imaš možda sat(hihi)?''...Ja se ono zaderem NE!!!!…Pita on Dženanu: ''Imaš možda ti(hihi)?''...Kaže ona njemu koliko je sati...I pita on poslije nas: ''Idete se malo prošetat po gradu(hihi)?'' ..Meni dopizdilo više, ja cijelo vrijeme govorila Dženani ''Ajmo van, ajmo vaaaan!!!''..A Dženana je još osjetila njegovu ruku kak je stavio..Ja nisam niš osjetila jer ja se nisam ni naslonila niti sam sjedila normalno, samo sam čekala kad ćemo se dignut da idemo van…I, hvala Bogu, dignemo se mi i izađemo kod željezničkog na stanici…Ajme užas…I onda smo išli kod nje sa svemirskim autobusom[hahahahaha]…Da da...Gledali smo slike kad je ona bila dijete[baš kjut.heh.]...=)) I poslije smo išli u Cinestar...Gledale smo Lars ima curu..jbt, to je više drama nego komedija..heh..I tako toooo..:)
Image Hosted by ImageShack.us


Eto...ne znam šta da vam još napišem...heh...Nadam se da ste uživali u ovom dugom postu..lol.x) E da, hvala na komentarima…ljudi stvarno sorry šta ne odgovaram na komentare, ali ne mogu..Ne želi se poslat, pa mi se još komp zaglavi...strašno...:(
Veeeeeliki pozdrav svima...Uživajte još ova 2 dana..:) Sretno svima u školi..hehehe..xD I šećer na kraju, slikica Billie-a Joe-a iz GD-a ;) Pa-paaaa…

Image Hosted by ImageShack.us

-->Billie Joe Armstrong<--

29.08.2008. u 22:26 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.