ponedjeljak, 26.03.2007.

...sexy...

waveeh...da vam se i ja i tina mal javimo
ja ko po obicaju pisem post....
mali moj ljenivac necenonosmijeh...ah...ugl...
sta ima novo?...pa...zapravo nist
ja jos uvijek s malim gmazom(mikijem)-vec znam da ce me zbog ovog tuc al ae...roflsmijeh
tina jos uvijek s njenim dragim....zujo

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
...
eto mal slikica(nemoj te ni pomislit da sam postala neka romanticarka...inace cu vas sve nalupat...
to ja te slike stavljam radi reda..da je duzi post..rofl
zapravo ima nekih novosti...sat pomaknio
lopovi nam lapili 1 h..ja se dignem u 10 ono 11...mhzijevnut
i tak...imamo novu sexy podlogu...smijehsmijehsmijeh
i novi sexy post..i sve sexy...
eto..bas mi nekak sve na mjestu...
i iwonica sretna...i svi..jos da mi i mija bude happy...ehh darolleyes


miji moram porucit da mi se drzi..da ju punoo lolimo i ja i tina
i da se nebedira zbog jebenih deckiju..oni su prolazni...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
nek cijeni sto je u zivotu najvise vazno a to je prijateljstvo...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
za ostalo nek te boli ****...nesmijem ja dobro odgojenasmijehludnut
nemoj mi plakat..noo noo
Image Hosted by ImageShack.us
ko ih sve...
ae...sad ja tu pocela pametovat...ma nist..
idem u krpe...law ju oll...wink

pozz moju tinukiss i relju,mikijakiss,anu,mateu(nesrecu slomljenu)eek kiki miu i doris(3 pijanice glavne)partysmokin,karu i micu kiss,patkasmokin,saru i ducuwink,tamo zenke s pije moe.. dorisku,anu,iwonu,rešu,iwanu,myu,sarah,..ma neznam..svima njima kiss..i inesku i f.k.m.wink..ma svima...sry ak sam kog zaboravila...ma pozz sve koke sto bi moja tina rekla...ae papa...lawmah

- 23:05 - komentari (69) - print - ...sexy... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.