subota, 25.02.2012.

It"s My Love Life (IMLL)

ti me pitaš to mi je,a ja ti slažem da mi nije ništa no ti si uporan i ne odustaješ tako lako i pokušavaš izvuči tu veliku bol i patnju iz mene,ali ti neuspjeva...stalno te odbijam od sebe jer svaki put kada me dodirneš gadim se samoj sebi što sam bila s varalicom i lažljivcem.zato ti u lice govorim MRZIM TE PREVARANTE LAŽLJIVI GUBI SE IZ MOG ŽIVOTA ZAUVIJEK....NE ŽELIM TE VIŠE NIKADA VIDJETI!!!kada mi neko spomene tvoje ime meni je zlo od same pomisli na tebe jer nakon svega ne mogu i ne želim ti biti ni prijateljica,zato odlazi i nevračaj se više nikada meni.......headbangmadheadbangmadheadbangmadheadbangmad


- 10:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

na ovoj stranici ćete pronaći moja "remek dijela"...
pijesmice i priče sama smišljam znači nikakav
kopiraj i zaljepi nije u pitanju,

jer onda uopće nema svrhe pisati bilo šta na stranicu ako ćemo tako
ja želim da vidite koliko je moja mašta zabavna i koliko ona
može biti zanimljiva.....


PA ISKRENO SE NADAM DA ĆE VAM SE
SVIDJETI BAR NEŠTO NE MORA VAM
SE SVIDJETI SVE,A AKO VAM SE NE
SVIĐA UOPĆE STRANICA I TO JE UREDU
JER TO JE VAŽE MIŠLJENJE I IMATE SVO PRAVO NA
TO...Pussa Weeelika kiss