subota, 25.02.2012.

pjesmice.......

crevna ruža je znak ljubavi ali ima više vrsta ljubavi,ljubav prema obitelji,prema prijateljima,prirodi i načinu života...svako voli nešto više ili manje sve zavisi od nas samih i naših običaja...ljubav je preljepa i to je neopisivo dobar osječaj nije ono što svi mi mislimo da je to boli i patnja,e pa dragi moji to je samo dokaz da još nismo upoznali onu pravu ljubav koja će trajati kako bismo rekli do kraja naših života,ali nemojte gubiti nadu i svaki put kada padnete na tlo dignite se s osmijehom i nastavite dalje veselo sa smješkom i puno ćete u životu postići...kada pronađeš svoju pravu ljubav sve će biti bolje ljepše i nezaboravno.............¸Ü· Devill Girll ¸Ü·


Do zvjezdanog neba i tako sve do svemira,pa sve do beskonacnosti i do zemlje koja nema kraja nasa ljubav ce upravo biti takva da nema NIKADA KRAJA.......¸Ü· Devill Girll ¸Ü·


zagrli me nježno i ne puštaj me nikada jer samo pored tebe ja sam sigurna.poljubi me strasno da mi koljena zaklecuju i osjetim da su ti usne slasne.pogledaj me zavodljivo da se mogu stopiti s tobom i da možemo ZAUVIJEK postati jedno gdje nam niko ništa nemože..........¸Ü· Devill Girll ¸Ü·



nije me briga što drugi misle o našem prijateljstvu,ali me je briga što ti misliš o njemu.a ja znam da želiš da naše prijateljstvo dugo traje i isto tako znam da ti jestalo do mene isto koliko je meni do tebe.i zato znaj jedno prijateljice moja draga NAS DVIJE ZAUVIJEK PRIJATELJICE.............BFF...........¸Ü· Devill Girll ¸Ü·



gledam te dok spavaš,gledam te dok si s ekipom vani...hmmm pitaš se kako pa ljepo ja sam mjesec i zvjezde po noči za tvoj ljepši i sigurniji san,ja sam danju sunce i nebo što te čuvaju danu dok si sa svojom ekipo...gdje god da se ti okreneš vidjet ćeš mene u pticama koje lete,psa koji šeće,mrava koji spava i zrak koji udišeš..sve sam to ja,ali ti to očigledno ne vidiš i ne kužiš...........................¸Ü· Devill Girll ¸Ü·




volim te sko više od danjeg svijetla,od zvjezdanog neba što sja noću za tvoj ljepši san.neka te mjesec i zvjezde čuvaju noću da mi ljepo spavaš i kada luduješ noću ja sam tu da te štitim i branim od zlih ljudi,svi koji ti žele nauditi ja sam tu da te branim......danju neka te sunce svojim sjajem obasja i pokaže tvoju ljepotu neka se dive svi i neka vide da imam najljepšu seku na cijelome svijetu...zaboli te ko kaj priča o tebi ti si za mene jedinstvena i volim te jako puno,zato pusti budale šta pričaju samo smo važne ti i ja i nema nam ravne.......¸Ü· Devill Girll ¸Ü·


evo nešto za početak.....cerekcerekcerekcerek

- 10:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

na ovoj stranici ćete pronaći moja "remek dijela"...
pijesmice i priče sama smišljam znači nikakav
kopiraj i zaljepi nije u pitanju,

jer onda uopće nema svrhe pisati bilo šta na stranicu ako ćemo tako
ja želim da vidite koliko je moja mašta zabavna i koliko ona
može biti zanimljiva.....


PA ISKRENO SE NADAM DA ĆE VAM SE
SVIDJETI BAR NEŠTO NE MORA VAM
SE SVIDJETI SVE,A AKO VAM SE NE
SVIĐA UOPĆE STRANICA I TO JE UREDU
JER TO JE VAŽE MIŠLJENJE I IMATE SVO PRAVO NA
TO...Pussa Weeelika kiss