°*Cruella de Vil*°

subota, 16.05.2009.

...If I don't scare you, no evil thing will...

Evo, još jedan u nizu moj pokušaj vođenja bloga. Jučer sam dobio dva nova DVDa u svoju zbirku, i eto to me potaklo da otvorim ovakav blog. Evo možete DVDe vidjeti ovdje:



Inače, na blogu ću pisati o sebi i svom životu, gdje će, kao što i vidite, dalmatineri biti sveprisutni. Kad ne budem imao što pametno napisati o sebi, pisat ću zanimljivosti vezane za njih.

Zasad pozzzzz od Cruelle de Vil

16.05.2009. u 17:164 Komentara Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dobrodošli u ludi pjegavi svijet Cruelle de Vil. Pisat ću o svačemu pomalo, o čemu god mi padne na pamet, ali vjerojatno ponajviše o svojoj bijelo crnoj pjegavoj opsesiji

O meni

Spol: muško, vjerovali ili ne
Godina rođenja: 1991
Grad: Osijek
Zanimanje: učenik, još uvijek :(
Hobiji: fotomontaža, pisanje, kolekcionarstvo
Omiljena glazba: Belinda Carlisle, Celine Dion, Go-Go's, Magnetic
Volim: životinje (sve osim buba), praznike, internet, glazbu, TV, novac, slobodu, svoj intimni prostor, maškare, dalmatinere
Mrzim: bube, školu, obveze, nedostatak komocije, stepenice, opsjednutost urednošću, kada mi netko soli pamet, to što mi nijedan blog dugo ne potraje
Prijatelji: Malo ih je, ali zlata vrijede - poneki kolege iz škole i moji virtualni frendovi
Općenito o meni: Rođen sam 1991 godine u Osijeku gdje i danas živim. Ove 2009 godine završit ću treći razred srednje škole. Proći ću s 5, nadam se. Volim raditi fotomontaže, najčešće omote za CDe i DVDe. Pišem pjesme i pripovijetke, napisao sam i jedan roman koji će jednoga dana biti "ušminkan" do kraja i objavljen. Otkako znam za sebe, strastveni sam kolekcionar. Sada skupljam sve vezano za "101 dalmatians". Više o meni u sljedećem boxu.

Cruella de Vil

Zašto Cruella de Vil???



Ne zato što sam feminiziran, transvestit, gay ili kakve već gluposti ljudi govore...
Niti volim mučiti i ubijati životinje. Naprotiv, ja volim životinje.
Onda - zašto Cruella de Vil?
Zato što sam u tom liku ipak prepoznao mnoge svoje osobine. Ne baš lijepe, ali moje su, šta sad. cool
Kada mi nešto pukne u glavu, kada nešto poželim, to jednostavno tako mora biti. Sve činim da se domognem onoga što želim i da ostvarim svoj cilj. Kada nešto ne ide kako ja želim, naprosto poludim. Riječ NE za mene nema značenje.cool Katkad se ponašam kao da se svijet vrti oko mene....

eto zato sam ja Cruella de Vilcool

LINKOVI

MOJI WEBSITEOVI:
101 Dalmatians Ultimate Collection - moja kolekcija stvari vezanih za 101 Dalmatians
Belinda Carlisle Virtual Museum - kolekcija glazbenog materijala moje naj pjevačice

Moji stari blogovi:
Blog jednog forumanijaka
Obožavatelj Belinde Carlisle

Dragi mi forumi:
El Foro de Telenovelas - moj forum, jedino uspješno što sam ikada stvorio na ovom jebenom internetu. Nažalost, nema ga više. R.I.P, EFDTcry
Sparky's 101 Dalmatians forum - strani forum o crtanoj seriji "101 dalmatians"

NAPOMENA

Spam blocker je isključen, jer često blokira komentare i koje ne treba. Ali ipak, NE ŠALJITE lance sreće i slična sranja jer ću ih brisati.