veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

sve i svašta.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Mia
-slušam:Dimmu Borgir,Opeth,Maiden,System of a down,Kataklysm,Obituary,Kreator,Testament,Machine men,Altaria,Mayhem,Marduk,Children of bodom,Dark funeral,KoRn,Slipknot,…pjeva
-naj pjevač: Axl Rose...lol.cerek
-naj grupa: Dimmu Borgirblabla
-naj pjesma: Burn in hellburninmad
-naj frendice: Ramona,Lucija,Brigita....wave
-naj sport:karate headbang
-volim: jednog dečka cerek, bubnjeve,Axl-a,itd...

Lucija
-slušam: blink 182, guns'n roses, hladno pivo, prljavce, rhcp,weezer,hinder,skid row,bloodhound gang.....itd...
-naj grupa: naravno BLINK 182......obožavam ih smijehcerek
-naj frendice: Mia, Elena, .....itd.....pozdravljam ih wave
-volim: ATLETIKU cerek, svog zamorca bubiku cerek, sve kaj vole mladi.....cerek
-icq-366-497-571

nedjelja, 24.02.2008.

Furiiiiim se na luciju!!!

Eiii...ljudi...napokon ja pišem...weee!!!...smijeh...al neam dobre vjestinamcor...ja i luce smo se posvađalecry,jer nije htela ići van jer se doma štrebala headbangmad...al nije bed u tomeyes...nego mi je rekla da joj ne serembang,a ja sam njoj rekla da me boli k.... dal ona ide vansmokin,jer da ja imam s kim ićismijeh...i tak smo se posvađalecry...kaj bušrolleyes...nskno...al luce ak ovo čitašfino...sam da ti velim da te ja nem pitala dal se pomirišnono...jer si se ti htela svađatilud...
...al chiao ljudi!!!mah...nem vas zamarala s tim našim glupostimanamcor...boook!!!fino...weee!!!smokin
by: miasmokin



| pljuni (12) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.